zenzor Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hei, Kanskje litt off topic, men har en seagate s-ata disk (ca 1 år gammel) som etter strømbrudd ikke vil boote mer. Den booter helt til mup.sys kommer frem, etter det restarter maskinen. Har prøvd automatisk systemgjennopretting, men det går heller dårlig uten en sikkerheetskopi. forslag? Dette er min hoveddisk, formatering er IKKE et alternativ! å ja, får ikke opp kommando linjen i sikkerhetsmodus... Lenke til kommentar
hce Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hei,Kanskje litt off topic, men har en seagate s-ata disk (ca 1 år gammel) som etter strømbrudd ikke vil boote mer. Den booter helt til mup.sys kommer frem, etter det restarter maskinen. Har prøvd automatisk systemgjennopretting, men det går heller dårlig uten en sikkerheetskopi. forslag? Dette er min hoveddisk, formatering er IKKE et alternativ! å ja, får ikke opp kommando linjen i sikkerhetsmodus... Jeg ville reinstallert OSet, hvorfor kan du ikke gjøre det? Tar deg kanskje en dag å reinstallere OS + programmer. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Du trenger ikke formatere for å installere på nytt. Du kan bruke Repair Install (antar du har XP?) http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic...s/xp/Repair.htm Men det trenger jo ikke nødvendigvis å være disken. Kan være andre ting som har fått seg en smell, f.eks powersupply. Lenke til kommentar
zenzor Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Hårek, høres ikke helt håpløst ut.. Takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå