Sjøbanan Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hei... Dette er mellingen jeg sente til kompett. for ikke så veldig lenge siden kjøpte jeg ett sjermkort av der ( Asus Radeon 9600xt ) Jeg har problemer med dette korte pga hele sjerm bilr skurret i forsjellige farger når jeg starter vilket som helst spill.. inkluder det som var i Bundelen Steam (som jeg skal få HL2 fra) Hva er problemet? er sjermkorte probleme? <---- dette er noe jeg spør dere om Svaret jeg fikk var: Hei. Denne er nok defekt, men test med nyeste driverene først. "Dersom du skal sende inn varer du mener er defekt for sjekk/rep/service, gjør følgende: - Logg deg inn på din konto. - Finn gjeldende ordre. - Klikk ""Se på"". - Velg så retur grunn. - Husk grundig feilbeskrivelse. Vennligst vent på vår tilbakemelding, og ikke send varer tilbake uten returnummer." Med vennlig hilsen -TRA Jeg lurte på om det er noen måtte man kan finne så jeg kan påstå eller sterkt tru at det er defekt, er grunnen min nokk? (Hva er defekt) Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har du klokket? Har du original kjøler? Om du har tatt av original kjøler eller skiftet til en aftermarket en sitter den skikkelig? Sikkert lei av det samma tipsene hele tida men... avinstallert og reinstallert drivere, evt prøve nyeste eller litt eldre drivere? "Skurrete"... det kan ikke være skjermen? At du for eksempel kjører høyere hertz enn det den tåler, eller høyere oppløsning enn den tåler? Skjermkabelen sitter seff riktig i ? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hadde samme problemet med dama sitt Abit kv7 med et sapphire 9600XT.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå