Errae Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hei! Jeg har en printer, men den fungerer så klart ikke under linux )=... Dette er en Lexmark X5150. Er det noen som har forslag til en god, men ikke så dyr multifunskjonsskriver ? takk for svar! Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hmmm... I følge novell så anbefalte de lexmark på grunn av at de ga ut drivere til linux også.... (dog ikke nødvendigvis alt som fungerte...), og at Lexmark var beste alternativet til å ha plattformuavhengige skrivere.... Har du sjekket hjemmesidene til lexmark? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 har en lexmark skriver, men den fungerer ikke.. sjekke litt (= Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sist jeg skjekket, hadde lexmark en rpm for Linux. Virker i alle fall for laserprinterene deres, integrerer seg fint med cups. Men installer den med rpm -ivh ikke dobbeltklikk den printer noe greier på terminalen Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 hm,- dette må jeg sjekke etterpå... takk for tipset ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå