Bringisen Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Ser på forumet at noen har vært så heldig å få låne/prøve et DSLR kamera. Vet noen om det er mulig å låne og prøve før man kjøper i fotoforretninger. Bor i Bergen om det er noen som har erfaringer derfra. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hei Helge, jeg bor i Bergen. Om du er en trivelig kar som man kan stole på så burde du vel kunne låne D70'en min noen dager (men tenker du på langlån så må du spørre andre). Sende PM? Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Hei Helge, jeg bor i Bergen. Om du er en trivelig kar som man kan stole på så burde du vel kunne låne D70'en min noen dager (men tenker du på langlån så må du spørre andre). Sende PM? Utrolig snilt av deg å kunne låne bort kameraet ditt , og jeg sier takk for tilbudet , men ønsker ikke å ta sjansen på å være uheldig med kameraet. Skal prøve meg hos "Fotojørgen" i byen i morgen. Men takk igjen , ikke mange som deg tror jeg Endret 27. juli 2004 av helge.bringeland Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hei Helge, jeg bor i Bergen. Om du er en trivelig kar som man kan stole på så burde du vel kunne låne D70'en min noen dager (men tenker du på langlån så må du spørre andre). Sende PM? Utrolig snilt av deg å kunne låne bort kameraet ditt , og jeg sier takk for tilbudet , men ønsker ikke å ta sjansen på å være uheldig med kameraet. Skal prøve meg hos "Fotojørgen" i byen i morgen. Men takk igjen , ikke mange som deg tror jeg Du kan jo hører hos ur og foto. er ein av dei meir 'seriøse' fotobutikkane i bydn. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Skal prøve meg hos "Fotojørgen" i byen i morgen.Men takk igjen , ikke mange som deg tror jeg Trodde ikke fotojørgen hadde disse på lager. De folka i nikonsjappa bak politihuset er trivelige og kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå