Gå til innhold

Samsung P510 - Dårlig

Anbefalte innlegg

Samsung P510 og MMS

Jeg har hatt ALLE telefoner som har vært ute på det norske markedet. Har da ogsåm , naturlig nok, hatt alle Samsunger. MMS-meldinger på P510 derimot er helt sinnsykt! Jeg får IKKE sendt MMS meldinger. Valget : SEND finnes ikke på min telefon? Har jeg en mandagstelefon eller har Samsung gått 30 år tilbake nnår de har sluppet denne nye telefonen?? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat fått meg Samsung E710, alt er kjempe lett med den:D eneste var ås tille dato og klokken, det tok meg*kremt* 3 timar og finne ut av... :blush:

*kremt* og med instruksjonsbok hadde det tatt 5 min

Hehe, tja.... Var vel mer meg som ikke forsto menyene helt til å begynne med:P

men det er hel ok nå vet du

Lenke til kommentar

Fikk en kunde på jobben i dag som hadde fått seg en P510 (vi har ikke tatt den inn enda), og som hadde problemer med å sende mms.. Han karen hun kjøpte den av hadde ikke peiling og fikk det ikke til, så hun kom til butikken min i stedet.. Og jeg sleit meg til å finne ut at man først måtte skrive selve meldingen, deretter trykke ringeknappen, for å kunne taste inn nr, og deretter trykke ringeknappen igjen. Da får man nemlig muligheten til å sende.. (tror det var det jeg fant ut at man måtte gjøre..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...