Mobilguiden666 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Samsung P510 og MMS Jeg har hatt ALLE telefoner som har vært ute på det norske markedet. Har da ogsåm , naturlig nok, hatt alle Samsunger. MMS-meldinger på P510 derimot er helt sinnsykt! Jeg får IKKE sendt MMS meldinger. Valget : SEND finnes ikke på min telefon? Har jeg en mandagstelefon eller har Samsung gått 30 år tilbake nnår de har sluppet denne nye telefonen?? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 lest instruksjonsboken? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg gav en kompis som har E700 telefonen og sa: "send en MMS". Han så rart på meg, men begynte. Etter 10 minutter begynte han å få roser i kinnene. Etter 20 minutter måtte jeg stoppe han fra å hive den i veggen. Er dette brukervennlig, Samsung? Nokia, here i come! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Javel, så fordi din P510 ikke funker perfekt når det gjelder MMS, så betyr det at ALLE P510'er er dårlige? Lenke til kommentar
safarikjeks Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Javel, så fordi din P510 ikke funker perfekt når det gjelder MMS, så betyr det at ALLE P510'er er dårlige? Ja, eller at alle Samsung-telefoner er dårligere.. Nokia er da ikke noe bedre generellt enn Samsung da! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) ##slettet## - Skal lese innlegget bedre neste gang! Endret 24. juli 2004 av Ingar Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 vel.. tror neppe det er med alle telefonene da.. Sikkert en bug i softwaren.. vært hoss forhandleren med telefonen da? Lenke til kommentar
NoseBleeD Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 For å sende mms med p510 må man først komponere en mms melding og så må man gå tilbake til hovedmms-menyen å velge endre, da kommer send mms opp, og til hvem man skal sende den. Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Akkurat fått meg Samsung E710, alt er kjempe lett med den:D eneste var ås tille dato og klokken, det tok meg*kremt* 3 timar og finne ut av... Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Fant ut av det, men solgt den nå. Ble så XXXX irritert. Bra mobil ellers dog :-) KAmeraet var ikke det beste ( grønnskjær ) og kvaliteten var ikke det beste ( materialet ) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Akkurat fått meg Samsung E710, alt er kjempe lett med den:D eneste var ås tille dato og klokken, det tok meg*kremt* 3 timar og finne ut av... *kremt* og med instruksjonsbok hadde det tatt 5 min Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Akkurat fått meg Samsung E710, alt er kjempe lett med den:D eneste var ås tille dato og klokken, det tok meg*kremt* 3 timar og finne ut av... *kremt* og med instruksjonsbok hadde det tatt 5 min Hehe, tja.... Var vel mer meg som ikke forsto menyene helt til å begynne med:P men det er hel ok nå vet du Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Fikk en kunde på jobben i dag som hadde fått seg en P510 (vi har ikke tatt den inn enda), og som hadde problemer med å sende mms.. Han karen hun kjøpte den av hadde ikke peiling og fikk det ikke til, så hun kom til butikken min i stedet.. Og jeg sleit meg til å finne ut at man først måtte skrive selve meldingen, deretter trykke ringeknappen, for å kunne taste inn nr, og deretter trykke ringeknappen igjen. Da får man nemlig muligheten til å sende.. (tror det var det jeg fant ut at man måtte gjøre..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå