Løve Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hei Jeg testa ut Shields UP! Portscan nå og jeg fant ut at mange av portene på pcen min.(De over tusen og et eller annet) bare var lukket, og ikke stealth som de 1000 første. Jeg synes dette var litt merkelig siden jeg har både NIS og en ruter med firewall! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Absolutt ingen som vet noe? Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Noen problemer da? Noe du skal gjøre? Mange porter er stengt ja som standard...... Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Alle de fleste system portene som finnes ligger mellom 1 og 1024 og bør være stealthet og må kun åpnes dersom man vet hva man gjør. Søk på tcp ports på en søkemotor for å finne oversikt over portene. Edit skrive leif besøkte meg Endret 31. juli 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Løve Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) De første fram til 1024 er stealth, men det jeg lurte på er hvorfor ikke alle de andre etter det er det også? Endret 31. juli 2004 av Solar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå