wobber Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hei. Trenger en ny mobiltelefon, men jeg ønsker at den skal ha en funksjon slik at jeg kan repetere en påminnelse for eksempel en gang i uken, eller en gang i måneden, for eksempel et tv-program. Har lyst på en sonyericson i 600 serien, men vet ikke om denne har en slik funksjon, har lekt litt med en kompis sin 630, men finner ikke funksjonen. Noen råd? Hva med K700? Alle tips mottas med takk. Hvh. Sondre Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Nokia 6600 har den funksjonen og sikkert de fleste andre symbian telefonene. Du kan velge mellom Dagelig,ukentlig,hver 2 uke,månedlig og årlig gjenntagelse. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Min Nokia 3510 har den funksjonen, om du tåler å ha en slik low-end-telefon ... Lenke til kommentar
Joppe86 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 jeg vet lg har det på sin g 5400 og er da ganske overbevist på det finnes på resten av lg telefonene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå