Zemeckis Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hei Jeg lurer på om noen vet hvilket program som skal brukes for å åpne CBR-filer?Har ikke funnet ut den selv enda,så jeg setter stor pris på om noe kan hjelpe meg.Fikk et tips om å bruke GSpot programmet,men det skjønner jeg ikke helt. Under stat står det at fila er en .RAR file. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Fil-endelsen har egentlig ikke noe å si på hvilket program den skal åpnes i. Endelsen er til for at windows skal starte f eks winamp når du trykker på en mp3-fil. Siden du fikk tips om å bruke GSpot antar jeg at det er en form for film-fil. Prøv å åpne den med Windows Media Player, eller andre media players. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Gikk dårlig dette har åpnet filene i følgene mediaplayers: -Windows Mediaplayer 9 -Divxplayer -Winamp -Powerdvd -Bsplayer Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 http://filext.com/detaillist.php?extdetail=cbr&goButton=Go Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Takker og bukker,XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå