123 Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Er det noen som vet om brannmuren i WinXP er brukbar eller den ikke er til noen nytte? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg bruker den her på min ADSL linje. Til mitt bruk fungerer den helt fint :smile: Har 3 maskiner i LAN, og kan enkelt og greit rute porter til de maskiner som trenger det i firewallen. Lett å administrere .. Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
123 Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 trenger jeg da ikke å bruke norton eller lingnende da? Lenke til kommentar
JSS Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hvis du allerede har Norton Internet Security så ville jeg innstallert det. Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 xp brannmuren blokker bare inn og ikke ut.Last ned zonealarm den er gratis og bra Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Firewall'en i XP er noe dritt. Last ned en skikkelig. F.eks: ZoneAlarm Pro Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-24 22:08, 123 skrev:Er det noen som vet om brannmuren i WinXP er brukbar eller den ikke er til noen nytte? Firewallen til Xp har fått masse skryt og gode omtaler.. dem sier at den gjør deg totalt usynlig på nettet.. Hvis du kjører en test på https://grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2 så kan du se selv at firewallen til xp er bra Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Det kommer jo helt ann på bruken om man trenger å sperre porter ut. Har man kun en maskin, hva er da vitsen med å sperre porter for seg selv? I nettverk med flere brukere, så kan jeg være enig i at XP firewallen ikke er no særlig god, men når man stort sett er eneste som bruker maskinene, så er fw'en mer enn god nok. Menmen, smak og behag :smile: Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
JonV Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Her har jeg probet maskina mi. 21 FTP Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 23 Telnet Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 25 SMTP Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 79 Finger Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 110 POP3 Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 113 IDENT Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 135 RPC Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 139 Net BIOS Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 143 IMAP Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 443 HTTPS Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 445 MSFT DS Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 5000 UPnP Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 10:42, win_xp skrev:Her har jeg probet maskina mi.21 FTP Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 23 Telnet Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 25 SMTP Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 79 Finger Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 110 POP3 Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 113 IDENT Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 135 RPC Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 139 NetBIOS Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 143 IMAP Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 443 HTTPS Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 445 MSFTDS Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! 5000 UPnP Stealth! There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address! Jeg har en følelse av at du bruker firewallen i Windows Xp, stemmer det? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 YUP Funker bra den også :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå