Gå til innhold

Shutte SN95G5 - socket 939

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Funker på SN85G4, så jeg ser ingen grunn til at det ikke skal funke på SN95G5; den ytterste high-end modellen til Shuttle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.jscustompcs.com/power_supply/

ifølge den så anbefales det 300W når jeg velger/haker av for:

- AMD Athlon 64 (3000+ - 3400+) (A64 3500+ og 3800+ vil vel ikke være så langt over dette?)

- nVidia GeForce FX 6800 (Regular/GT)

- Two Sticks DDR SDRAM [kan tenke meg du vil ha 2 x 512 MB]

- Number of Hard Drives: one

- Optical Drives: DVD-RW / DVD+RW Drive

men dette er altså når alt kjøres for fullt samtidig.. dette skjer aldri.. langt fra..

Du vil nok klare deg finr.. men var jeg deg så ville jeg nok valgt et skjermkort som ikke tok så mye... Ville nok heller valgt et ATI skjermkort..

Ved å velge X800 så er anbefalingen nede på 288W...

Velger du 9800 så er anbefalingen nede på 249W og da er du ihvertfall veldig sikker...

man får vel kanskje også tak i minnebrikker med 1024 MB, sånn at man slipper å ha to... sparer 10 W der også..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
skal faen ikke ha ATI. Nvidia 6800 er det mest geniale som er oppfunnet siden en fyr trakk en plastpose over lille-mann en gang på 40-tallet

:!:

Lenke til kommentar
http://www.jscustompcs.com/power_supply/

ifølge den så anbefales det 300W når jeg velger/haker av for:

- AMD Athlon 64 (3000+ - 3400+) (A64 3500+ og 3800+ vil vel ikke være så langt over dette?)

- nVidia GeForce FX 6800 (Regular/GT)

- Two Sticks DDR SDRAM [kan tenke meg du vil ha 2 x 512 MB]

- Number of Hard Drives: one

- Optical Drives: DVD-RW / DVD+RW Drive

men dette er altså når alt kjøres for fullt samtidig.. dette skjer aldri.. langt fra..

Du vil nok klare deg finr.. men var jeg deg så ville jeg nok valgt et skjermkort som ikke tok så mye... Ville nok heller valgt et ATI skjermkort..

Ved å velge X800 så er anbefalingen nede på 288W...

Velger du 9800 så er anbefalingen nede på 249W og da er du ihvertfall veldig sikker...

man får vel kanskje også tak i minnebrikker med 1024 MB, sånn at man slipper å ha to... sparer 10 W der også..

Den siden du referer til må du nok ta med en tønne salt. Den er ikke kjent for å være en av de mest pålitlige. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er det rart wh1te har mange poster når han skriver ett ord eller en smiley, toppen en setning i alle innleggene sine i denne tråden? :roll:

Lest i gjennom innleggene mine du? Guidene mine? Innboksen min? Telt hvor mange ganger jeg har bumpet? Hvor mange jeg har hjulpet?

And hey; it's reported :)

Lenke til kommentar
Er det rart wh1te har mange poster når han skriver ett ord eller en smiley, toppen en setning i alle innleggene sine i denne tråden? :roll:

Lest i gjennom innleggene mine du? Guidene mine? Innboksen min? Telt hvor mange ganger jeg har bumpet? Hvor mange jeg har hjulpet?

he he...hva har du rapportert?

Lenke til kommentar

Se han som følte seg truffet og måtte forsvare seg. :lol:

Og for så svare på et av spørsmålene dine; av dine 6 innlegg i denne tråden består halvparten av enten ett ord, en smiley eller en liten setning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...