Løve Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hei Jeg har litt lyst til å lage meg et vindu i AOpen H600B kabbiset mitt, men jeg er llitt redd for å ødelgge døra hvis jeg skal skjære i den, så jeg lurte på om det var noen steder man kunne kjøpe en ferdig dør med vindu. Evnt. bare dør også. Har sett Chitech selger løse dører med vinduer og så lurte jeg på om AOpen hadde det og? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) www.PSdata.no Endret 24. juli 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Noen andre steder? Tenkte å bestille noen lys og, men finner det ikke hos MPX! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Du kan jo kjøpe vindu og kathoder fra www.microplex.no og heller kjøpe dør viss ogrinal døren skulle ha blitt ødelagt. Men det er ikke så vanskelig å sette inn vidu selv. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Noen steder de bare selger en dør da? Lenke til kommentar
KeEZeR Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Viss du vil kan du kjøpe sidedør og neon lys til det av meg.. Måtte utvide så kjøpte meg et chiefteck kabinett.. så "Må "kvitte meg med "see trough" døra Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Viss du vil kan du kjøpe sidedør og neon lys til det av meg.. Måtte utvide så kjøpte meg et chiefteck kabinett.. så "Må "kvitte meg med "see trough" døra Hvor mye skal du evnt. ha og hvilken farge er det på lysa? Lenke til kommentar
KeEZeR Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Me kan nokbli enige omen pris:) skal ikke ha såmye fordet.. ettersom eg har nytt kabinett og dermed ikke har bruk fordet.. selger bare med det neonlyset somstår "passer" til kabinettet..det som er blått.. som da enten blinker i takt med lyd eller lyser konstant.. vel..man kan jo og vere kjedelig å skru det av, men det fjerner vel hele nytten medå ha det Lenke til kommentar
KeEZeR Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 viss eg ikkjehusker heilt så betalte eg rund 600 å noe for dør med et sånn lys.. å siden det er brukt så må eg jo krypelitt ned.. har så å si aldri blitt brukt den døra så den er fin å uten riper å sånn.. kan du leve med 150-200? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 viss eg ikkjehusker heilt så betalte eg rund 600 å noe for dør med et sånn lys.. å siden det er brukt så må eg jo krypelitt ned.. har så å si aldri blitt brukt den døra så den er fin å uten riper å sånn.. kan du leve med 150-200? Høres perfekt ut det. Har du MSN kan vi jo ta det over der eller noe kanskje? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) 600kr?? det er jo en syk pris for en dør med vindu og en kathode? Må få vite hvordan du greide det. Men 150 kr virket som en grei pris. Endret 25. juli 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
KeEZeR Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 vel..bare katoden koster jo 200 kroner da.. å mener at døra kosta ca 400.. men skaljo sies at hukommelsenmin er på nivå med en gullfisk men gir deg msn'en min etter jobb imorra eg.. må legge meg nå..så... skal påjobb fra 04 - 09.30 fin måte å tjene en 1000 lapp på det Så bare sjekk her i morra rundt 10 - 12 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 vel..bare katoden koster jo 200 kroner da.. å mener at døra kosta ca 400.. men skaljo sies at hukommelsenmin er på nivå med en gullfisk men gir deg msn'en min etter jobb imorra eg.. må legge meg nå..så... skal påjobb fra 04 - 09.30 fin måte å tjene en 1000 lapp på det Så bare sjekk her i morra rundt 10 - 12 Hele kabinettet koster jo 750 og da får du med en strømforsyning som alene koster 600kr. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 vel..bare katoden koster jo 200 kroner da.. å mener at døra kosta ca 400.. men skaljo sies at hukommelsenmin er på nivå med en gullfisk men gir deg msn'en min etter jobb imorra eg.. må legge meg nå..så... skal påjobb fra 04 - 09.30 fin måte å tjene en 1000 lapp på det Så bare sjekk her i morra rundt 10 - 12 Hehe oki. Er jo et fint tilbud det, for døra ny koster jo 249 spenn, så når jeg kan få den og lys for 150-200 er jo det hyggelig. Eneste er om posten ikke kommer til å ta blodpris for frakt da... Lenke til kommentar
KeEZeR Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Vel da var eg tilbake fra jobb.. når du kommer på så bare søk på msn'en min du så kan me komme til en enighet [email protected] Eg kan tidligst få sendt pakken til helga som kommer.. ettersom kabinettet står nede i stavanger nå. å er hjemme hos gammlinegene på "ferie".. Bare så du vet du ikkje får det i over imorra liksom Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 QUOTE (KeEZeR @ 25/07/2004 : 19:33) vel..bare katoden koster jo 200 kroner da.. å mener at døra kosta ca 400.. men skaljo sies at hukommelsenmin er på nivå med en gullfisk men gir deg msn'en min etter jobb imorra eg.. må legge meg nå..så... skal påjobb fra 04 - 09.30 fin måte å tjene en 1000 lapp på det Så bare sjekk her i morra rundt 10 - 12 600kr?? det er jo en syk pris for en dør med vindu og en kathode? Må få vite hvordan du greide det. Men 150 kr virket som en grei pris. -> 600 kr kan faktisk stemme. I følge tidligere tester av H600B, blir "see through" døra og kathoden beskrevet som meget overpriset Derfor kjøpte jeg selv vindu og blå kathode fra microplex for ca 250kr tilsammen. (Hadde jo heller aldri kjøpt ferdig moddet dør til meg selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå