odd123 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg kan se DVD+R på min stue DVD spiller, kan også spille av mp3 (CD-R). Problemet er at jeg ikke kan spille av DVD-MP3. Ser alle DVD mp3'ene i pc, men får ikke spilt den av i stuespilleren. Er det måten jeg har brent dem på, eller er det stuespilleren det er noe galt med? Lenke til kommentar
hce Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Stuespilleren antagelig. Den antar vel at alle DVDer du putter inn er film, mens en CD kan inneholde alt mulig rart som mp3, jpg osv... Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Takker for svar, hadde vært kjekt på forspiel og ikke minst nachspiel :-). Men kan alle pc dvd-rom lese av dvd +r mp3? Har problem med at en gammel dvd-rom som ikke vil lese dvd-mp3. Lenke til kommentar
hce Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det er ingenting som heter dvd-mp3. Antagelig støtter ikke dvd-romen din brente plater. DVD-rom koster 250kr, kjøp en ny:) Lenke til kommentar
Scott Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Heisann, .videohelp sjekk ut denne siden. Der skal det stå om stuespilleren din takler dvd-mp3 Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Takker for svar. Det var nok Sony'n i stua som var synderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå