DjDark Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hei Jeg bestilte K700 fra pc-utstyr.no og 14.juli kom telefonen men det fulgte ikke med noe sim-kort .Så jeg ventet noen dager på sim-kort men så ble jeg lei av å vente så jeg ringte telenor for å få sim-kortet.Bestilte med kontat.Er det noen som vet om jeg skulle fått med sim-kort eller om det ikke følger med? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Så vidt jeg ser, er det ingen av K700-telefonene på pc-utstyr.no som er bundet til Telenor, eller kommer med abonnement. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Telefonene pcutstyr selger er åpne telefoner utan simkort. Det er berre kontantkort bundler som har sim kort med seg i pakken når ein kjøper telefoner utanfor mobiloperatør forhandlarnettet. Så ein k700 er ikkje enno noko kontatkort bundle og dermed av naturlege årsaker ikkje levert med simkort får ein operatør. Når det blir levert med simkort er telefonen også låst til den operatøren. Det skal det ikkje vere når telefonen blir solgt utan nokon som helst tilknytting. Så for å svare på spørsmålet ditt. Nei det skal ikkje vere med simkort i den pakken som du mottokl frå pcutstyr då dei har ingen avtale om å selge andre simkort oppsett enn kontantktort pakker of det er ikkje K700 tilgjengeleg som. mvh JanEirik Lenke til kommentar
DjDark Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Tusen takk for svar men på boksen til k700 sto det på et klistremerke de hadde satt på "Med Telenor WAP,GPRS og MMS profil".så jeg begynte å lure... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 det er nok bare reklame for telenor den lappen, skal du ha nytt sim-kort kan du brenne et hos din lokale forhadler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå