kunka Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg kjøpte meg CS: CZ i går. Jeg har nå installert steam og selve spillet. Så nå som jeg skulle koble meg opp mot en server skulle trengte jeg og gi CD-key. Jeg skrev alt riktig med bindestrek. Skal det ikke være bindestrek? Og hvilke bokstaver er det man vanligvis skriver feil? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det skal egengtlig være likegyldig om man har bindestrek eller ikke, så prøv uten også. Men oppgidde du ikke cd-keyen da du lage steam kontoen din da? Lenke til kommentar
kunka Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Nei, CD-keyen ble aldri spurt om når jeg registrerte en konto. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Har akkurat fått CS:CZ eg og (eller bror min da) Og sleit med Cd-Key. Når eg skulle legge til CZ i My Games måtte eg skrive inn CZ key som følgte med spelet, og når eg skulle legge til CS, så ville den ha HL key, eg hadde ein da, så det gjekk. Gå på Steam, My Games og så legger du til CZ på My Games. Der eg skulle skrive inn CZ key så var det oppdelt i 4-5 kolonner slik at du slapp strek mellom Endret 24. juli 2004 av zeph Lenke til kommentar
kunka Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Takk zeph! Det funket helt utmerket. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg hadde samme "problemet", men fikk det til ved å gjøre det jeg å. Skjønner ikke at det ikke virket å skrive inn cd-keyen Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hadde ingen problemer med og legge til CZ jeg Lenke til kommentar
grønn plante Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 er CZ verdt å fixe seg? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 er CZ verdt å fixe seg? Med tanke på at du får gode boter til CS, og at du får BETA versjon av CS: Source om en liten stund, vil jeg si ja;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå