WebKnight Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Hei alle sammen! Nå er det ikke mange timene før jeg står foran presten sammen med "my soon to be" Gleder meg strort, men er selfølgelig også veldig spent. Morgengaven trenger jeg litt hjelp med, den lanseres i dag.... Så da spør jeg dere hvor kan jeg få tak i en rosa iPod Mini raskest. Vet at det ikke er mulig å få den på enda noen uker, men tenkte jeg skulle bestille i dag, men altså hvem tror dere får inn denne raskest ? Jaja, da får jeg fortsette litt med forberedelsene. Ha en suveren dag! Edit : Skrudde tida 30 år frem i emnefeltet Endret 1. august 2004 av WebKnight Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Gratulerer så mye! Vet ikke hvem som sender ut iPod mini først jeg, apple.no? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Du gifter deg "idag" for 30 år siden ?? Ref topicen..... Endret 24. juli 2004 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Du gifter deg "idag" for 30 år siden ?? Ref topicen..... Hehe Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Grattis. Foreldra mine er i bryllup just nu, morra til en kompis av meg gifter seg, og jeg får ikke være med, for jeg sitter hjemme og passer min bror... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Du gifter deg "idag" for 30 år siden ?? Ref topicen..... Synes det så litt rart ut jeg også, men tenkte det var kanskje meg som tok poenget eller noe. hehe Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 *kaste ris* Ringe dyrevernet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Og gratulerer med dagen også? Bursdagen altså, som er i dag i følge profilen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå