rmon Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Når jeg sender via bluetooth fra pcèn til min 7610 så havner filene i Innboks på meldininger og det går ikke ann å flytte på de, kun til Mine mapper på meldinger men det hjelper ikke akkurat mye... Og når jeg er inne på telefonen min via bluetooth på pcèn så kommer det ikke opp noen mapper eller hvilke minnekort jeg vil bruke.. det gjorde min tidligere 6230 og det var veldig greit + at da kunne jeg laste over bilder fra tlf til data. Jeg skulle for eks. legge over et GBC "Game Boy Colour" spill i går men filformat støttes ikke så det ligger bare på innboks, så jeg finner ikke spillet. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Du må legge inn et program som heter Fexplorer eller lignende.Det gjør at du kan browse filene og legge de på riktig plass.Hvis du søker litt på forumet så finner du noe lignende.Jeg vet heller ikke hvor du kan finne det,men prøv med google. Edit:Glemte at Fexplorer er freeware Endret 24. juli 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
rmon Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 takk for svar men å finne det er ikke noe problem Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Du må legge inn et program som heter Fexplorer eller lignende.Det gjør at du kan browse filene og legge de på riktig plass.Hvis du søker litt på forumet så finner du noe lignende.Jeg vet heller ikke hvor du kan finne det,men prøv med google.Hvis jeg sier hvor det ligger helt gratis,så får jeg meg fri dager fra noen moderatorer her. Du kommer nok ikke i problemer for å si det. Fexplorer er freeware. http://users.skynet.be/domi/fexplorer.htm Lenke til kommentar
rmon Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 ok d avar det løst skal skjekke det ut etterpå.. men over til en annen ting, bakgrunnsbilde hva er oppløsningen der? skjermen er jo 176x208 men hvis bilde er slik da blir formatet feil og det passer ikke pga, de themes tar litt plass på skjermen så noen som kan si meg hva det er for at bilde skal passe perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå