Octavian Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 har nå oppdaget at jeg ikke klarer og levere ferdig alle avisene til tiden, ( i starten jobbet jeg med en annen) jeg er 16 år og begynner halv fire (03.30)er ferdig kl 8 det skjal være ferdig levert halv sju (06.30) det er også mindre hyggelige naboer der, var en fyr som ble stukket med kniv der på onsdag, koselig sted..... Hvis jeg ønsker og slutte nå (som jeg gjør) hvordan blir det? har hatt jobben i ca en uke nå men ble alene sist i går. hele døynet er snudd oppned og heleallpakka. kan jeg bare si noe så enkelt som "jeg slutter pga ikke har tid." eller må jeg jobbe i fks en uke til elelr noe. hadde vært VELDIG fint om noen kunne gi noen tips og evnt løsnigner jeg kan bruke. på forhånd Tusen takk Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Bare og si du vil slutte, du har vell ikke noe "tvang" på og jobbe! Lenke til kommentar
vgard Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Og siden du ikke har jobbet der lenge har du vel heller ikke noe lang oppsigelsestid. Tenker på prøveperioden som alle ansatte skal ha når de begynner i ny jobb. Da kan arbeidsgiver sparke deg, eller du slutte om du ikke passer for jobben. Er vel 1 ukes frist da, og 1mnd når prøvetiden er over. Kan vel vare sålenge som 3mnd? Arrester meg om jeg tar feil, hadde om det på videregående(rettslære1 og 2) men jeg husker ikke mye av det nå. Sov ikke i natt. Prøver bare å hjelpe. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 takker for svarene, trur dett er en uke oppsaigele. anakka med en fyr der som sa at jeg skulle ringe ham til mandag så skulle vi se, hvis jeg er treg nok kan det være jeg kan forlate ganske raskt tror jeg (håpe) Lenke til kommentar
vgard Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 kan jo gjøre feil med vilje, sånn at folk ikke får aviser.. Da får du fyken fort, og siden det bare er under prøveperioden blir det neppe mye problemer fra avisen. Men jeg vil ikke anbefale den løsningen, da går det nemlig ut over mange som ikke skjønner en dritt.. Å gå med aviser suger hvertfall, må vel være en av norges mest underbetalte yrker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå