UUnreal Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Lurte siden jeg har lyst til å investere i. Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg kjøpte nettopp harddisken fra mpx, men har ikke fått testet den så mye. Sjedde en feil med at den sa det ikke var plass til Finding NEMO DVD'en som er på ca 4,5 GB, men har ikke fått testet dette noe videre. Genial pris for en så stor harddisk da... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Er den stor i størrelse? Er den ikke i metall? Endret 24. juli 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Den er ikke stor i størrelse. Mindre en WD diskene... Står også utenfor at den er designet av Porsce som er litt morro:) Minus med den er at den ikke står veldig godt på høykant, dermed tar den jo litt mer plass av den grunn. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Har endelig fått meg nå! . Konge disk i metall i tillegg til at den er liten og bråker svært lite. En ting jeg lurer på. Kan man bruke den til å boote opp med? som med f.eks. diskett, cd rom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå