nVIDIAsucks Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Heisann! Her er jeg igjen :smile: Jeg har litt problemer med å installere en theme i kde3, så jeg tenkte kanskje noen av dere kunne gi meg noen råd? :smile: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 hva er problemet da? Litt mer informasjon takk.. :wink: Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 jeg har lastet ned denne themen, men jeg skjønner ikke hvordan jeg får installert den, eller tatt den i bruk :sad: pliiiiis hjelp meg :smile: [ Denne Melding var redigert av: nVIDIAsucks på 2002-04-25 13:04 ] Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Den må vel pakkes ut, antar at den er pakket når du laster den ned... Så er det vel bare å gå til "controlcenter" eller hva det heter, og under "look and feel" og så klikk på themes og velge themen din... Har ikke prøvd, bare antar... Lykke til, spør vist det er noe... mvh Oskar Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 13:22, oskar1 skrev:Den må vel pakkes ut, antar at den er pakket når du laster den ned...Så er det vel bare å gå til "controlcenter" eller hva det heter, og under "look and feel" og så klikk på themes og velge themen din...Har ikke prøvd, bare antar... Lykke til, spør vist det er noe...mvhOskar Jeg har prøvd det der alt skjønner du :smile: Jeg kjører forresten Mandrake8.2 Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Ok, jeg skal prøve jeg da. Så ser vi hvordan det går.. Forteller deg hvor det går... Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Ja det funker som bare det med meg, men har kde2.2 jeg da. Og jeg valgte en annen theme. Du har husket å trykke apply da? :smile: Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Jeg har ikke trykket apply, for det går ikke. Det er nemlig ingen gyldige theme files i mappen... Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 I hvilken mappe? Når du laster ned filen heter den noe sånt som ettellerannet.tar.gz Legg den i hjemme katalogen din. 1. Unpak den med tar zxvf- ettellerannet.tar.gz Da vil den pakkeseg ut til en fil som heter ettellerannet.ktheme Gå in i "control centener" og "look and feel" og under "Theme Manager" velg "add" og klikk på filen ettellerannet.ktheme som vi har i hjemme directoryen vår. Gjør du dette skal det fungere, vist ikke er det themen det er noe i veien med. mvh Oskar PS. Fikk du det til? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Det funket ikke. Ser ut som om den må compiles. Noen som har lyst til å fortelle meg hvordan jeg gjør det? :smile: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Les INSTALL filen som ligger i katalogen. Det bruker ofte å følge med en slik fil. Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 15:47, nVIDIAsucks skrev:Det funket ikke. Ser ut som om den må compiles.Noen som har lyst til å fortelle meg hvordan jeg gjør det? :smile: Er du sikker på at det er en KDE3-theme. Er ikke sikker på om KDE1/2 går i 3. Sjekk http://kde-look.org/ Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Ok, er vist anna fremgangs måte i kde 3.0. For å kompilere: ./configure make make install Etter dette er gjort, vil jeg tro det skal gjøres noe slikt som jeg anntydet tidligere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå