GoldlaXiE Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Kan noen sende denne til meg? Tror jeg kasta disketten som jeg brukte når jeg flasha til XT, og der låg biosen som jeg tok backup av... Hadde blitt kjempe glad om noen kunne send den til meg eller gitt meg en link.. Edit: Fant gigabyte's x800pro bios nå, men jeg har ikke peiling på hva jeg skal skrive for å flashe tilbake..! Noen som vet hvilken kommando jeg må skrive? Her er biosen.. Fant noen greier her og.. Går det greitt å bruke den original ATI biosen da? for det var bare den som hadde x800 pro bios... Men hvilken kommando skal jeg skrive? Ser ut som den biosen har 2.0 samsung minne, og da går det vell kanskje ikke? Det beste hadde jo vært om noen med et Powercolor Radeon X800 Pro vivo kunne sendt meg den originale biosen til skjermkortet mitt.. Endret 24. juli 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 her er noe som du kan se på. http://forums.overclockers.co.uk/showthrea...readid=17246360 men du må vel ha orginale vivo x800pro bios. prøv og søk på google Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Takker for svar.. Jeg har prøvd å søkt på google, men uten hell.. Jeg tror noen som har Powercolor X800 Pro vivo må sende biosen til meg.. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 denne trur jeg du kan bruke http://www.littlebeigebox.co.uk/x800/ Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Takker for svar.. Jeg har prøvd å søkt på google, men uten hell.. Jeg tror noen som har Powercolor X800 Pro vivo må sende biosen til meg.. Jeg har sapphire biosen.. Tror at det ikke er så stor forskjell mellom de to bios-ene.. Skal du ha den? Endret 24. juli 2004 av Ducky Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Ja, den kan du sende.. det hadde vært hyggelig! Vet du hvilken kommando jeg skal skrive inn og? Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Ja, den kan du sende.. det hadde vært hyggelig! Vet du hvilken kommando jeg skal skrive inn og? ja du skal skrive: flashrom -p -f 0 navnet-til-biosen Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Ja, den kan du sende.. det hadde vært hyggelig! Vet du hvilken kommando jeg skal skrive inn og? ja du skal skrive: flashrom -p -f 0 navnet-til-biosen Tusen takk! Skal jeg skrive: flashrom -p -f 0 x800pro[1].bin ? Endret 24. juli 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Ja, den kan du sende.. det hadde vært hyggelig! Vet du hvilken kommando jeg skal skrive inn og? ja du skal skrive: flashrom -p -f 0 navnet-til-biosen Tusen takk! Skal jeg skrive: flashrom -p -f 0 x800pro[1].bin ? Du kan gjøre om navnet på biosen til f.eks X800.bin Det vil ikke ha noe å si men lettere å skrive inn. Da blir det: Flashrom -p -f 0 x800.bin Endret 24. juli 2004 av Merlin Lenke til kommentar
nosto Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Ja, den kan du sende.. det hadde vært hyggelig! Vet du hvilken kommando jeg skal skrive inn og? ja du skal skrive: flashrom -p -f 0 navnet-til-biosen Tusen takk! Skal jeg skrive: flashrom -p -f 0 x800pro[1].bin ? du kan få pc biosen om 10min Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Prøvde nå, kom en lyd fra pc'n og det sto at 65xxx filer var verified og jeg gikk inn i windows, men fortsatt står det at jeg har RX800 XT PE.. Endret 24. juli 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Ja, den kan du sende.. det hadde vært hyggelig! Vet du hvilken kommando jeg skal skrive inn og? ja du skal skrive: flashrom -p -f 0 navnet-til-biosen Tusen takk! Skal jeg skrive: flashrom -p -f 0 x800pro[1].bin ? du kan få pc biosen om 10min Det hadde vært fint!! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hvorfor skal du flashe tilbake? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Føler det ikke er noen vits i å ha XT PE bios når jeg kan få pro bios med 16 pipelines! Det irriterer meg at hver gang jeg starter opp maskina så ordner ATI-tool slik at korte står på default XT PE hastigheter som er litt for høyt for meg til mitt bruk! Da kobler ofte vpu recover inn.. Maskina mi har vært ganske ustabil og.. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Ja, den kan du sende.. det hadde vært hyggelig! Vet du hvilken kommando jeg skal skrive inn og? ja du skal skrive: flashrom -p -f 0 navnet-til-biosen Tusen takk! Skal jeg skrive: flashrom -p -f 0 x800pro[1].bin ? du kan få pc biosen om 10min 10min? Det har gått 45min nå da men.. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Når jeg skal flashe tilbake til Pro bios, så trenger jeg vell ikke annet en biosen og flashrom 2.37 på disketten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå