SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Dere som driver med paintball: Hvilken paintball webshop er billigst innen paintball utstyr? Eg får mitt komplette paintball utstyr på mandag eller tirsdag og kommer sikkert til å kjøpe litt kuler og sånt. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Prøv å spør på www.makeme.com/paintballforum eller www.ballbreak.no Jeg ville kjøpt bushmaster BKO (som jeg har) fra paintballonline.no da får du garantert mye mer for pengene enn om du kjøper høytrykksmarkør. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har brukt paintballweb ein del. Aldri hatt problemer med dei. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Du har jo Wasteland , men jeg vet ikke hvor billig det er Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 www.airsoft.no har en god del mer stæsj enn hva Wasteland fører. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 neineinei, ikke nevn airsoft... for all del Lenke til kommentar
xthal Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) ED Paintball ( www.paintballweb.no ) Intergame ( www.intergame.no ) MR Paintball ( www.mrpaintball.no ) Onsight ( www.onsight.no ) Paintballservice.no ( www.paintballservice.no ) Paintballshop ( www.paintballshop.net ) Paintball Online ( www.paintballonline.no ) Sandefjord Paintball ( www.sandefjordpaintball.no ) Sniper Paintball( www.sniperpaintball.no ) flere? edit: og ja, versåsnill, ikke nevn airsoft Endret 24. juli 2004 av xthal Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 xthal: ser at du har vision på din impulse... er det noe vits i når du har eggolution? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Golfbag: ja det skal jeg love deg, har du litt kjappe triggerfingre og klarer å holde 10-12 bps jevnt så klarer ikke egget det ... *sprut sprut malingssprøyte* Ikke det at egget er dårlig men en gang iblandt hender det seg at det ikke mater helt jevnt edit: btw. sjekk hva jeg holder i nå fin sak ikke sant edit2: www.makeme.com/paintballforum har flyttet til www.splat.no, var vel på mandagen det Endret 24. juli 2004 av xthal Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hehe, noe måtte man gjøre på pbforumet da man tapte så jævlig med forumhorer til ballbreak :D Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Ok eg regner med dere er proffe?! Meneh... av alle webshopene...hvilken er billigst? Dere som har roen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Det ligger jo en paintballshop på laksevåg. vet ikke om de selger over web. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Bergen paintball senter? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 husker ikke hva de heter Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 neineinei, ikke nevn airsoft... for all del Har du sjekket linken? Det er akkurat det samme som på www.sandefjordpaintball.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå