Gå til innhold

Doom ]|[ (billig løsning)

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner seriøst ikke hva folk griner over, jeg veit om en kar som sitter med et oppsett med AMD 2400XP+ @ 2 ghz, 768 mb dual ddr, radeon 9700 PRO, og har oppdatert skjermkort drivere, samt at han kjører directx 9.0c...

Han har fått tak i doom3 (ja hele spillet, ikke spør meg hvordan, veit om flere som har det) og han kjører det smooooooth på high quality i 1024x1280, det er såååå deilig å se på !! :D

Lenge Leve Pirat Kopiere :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lenge Leve Pirat Kopiere :hrm:

8.Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

Ergo har det ikke skjedd noen brudd på retningslinjer og derfor kan du slutte å syte i denne tråden. Du kan diskutere piratkopiering her.

Lenge leve ord deling.

Lenke til kommentar

SBS>>>>

Du kan stikke innom der å ta deg en prat om piratkopiering. Jeg driter i det,

du trenger ikke skyve retningslinjene i trynet mitt å tro du er gud. Det var forøvrig jeg som starta denne tråden, så kul ned.

Ord deling er fint, men jeg trenger ikke respektere andres meninger, og ytringer for det.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=237174

OFF TOPIC: Pga, denne lille diskusjonen med deg SBS, tok jeg nå å forhpndsbestilte Doom 3 fra gamesnix.com.. Jeg pirat kopierte Doom 2 en gang i tida, så jeg unner folka 500 spenn for morroa jeg hadde. der. SORRY OFF TOPIC: .

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar

Beklager å si det, men det har ingenting å si om du startet tråden eller ikke.

Fint for deg at du forhåndsbestilte Doom III, kommer selv til å kjøpe det når det kommer i butikkene. Det betyr dog ikke at du kan anklage folk i hytt og gæver, bare fordi du har en mistanke om at de har piratkopiert et spill. Så lenge ingen har nevnt noe om "warez", piratkopiering, etc, så har du ikke noe du skulle ha sagt om den saken.

Beklager off-topic, men jeg tror trådstarter har fått svar på sitt opprinnelige spørsmål uansett.

Lenke til kommentar

"Slapp av" tenkte jeg også før jeg kjørte spillet for ett par timer siden. Jeg kunne F*** meg telle antall bilder i sekundet på en hånd, med alt på Low @ 600*400! :mad:

Har riktignok crappy GPU [Mx420 ] men resten av Pc fyller de anbefalte kravene så litt bedre fps hadde jeg ventet meg :cry:

Lenke til kommentar

har nettop testet doom 3 på min pc. Jeg ble mildt sagt svært overrasket over hvordan det gikk. Jeg spillte faktisk flytende med medium details og 800*600 (etter min mening den beste oppløsninga til fps spill.)

Dette med:

xp2500

512mb ddr

og ett 4200 kort :p

mitt gode gamle 4200 holdt faktisk mye bedre en hva jeg hadde forventet. Har ikke målt fps, men det gikk etter mine begreper glatt. Hadde sikkert ikke 60fps (med tanke på skjermkortet) men tror det er noe med farten på spillet som får det til å føles glattere......

Endret av OterOter
Lenke til kommentar
Jeg skjønner seriøst ikke hva folk griner over, jeg veit om en kar som sitter med et oppsett med AMD 2400XP+ @ 2 ghz, 768 mb dual ddr, radeon 9700 PRO, og har oppdatert skjermkort drivere, samt at han kjører directx 9.0c...

Han har fått tak i doom3 (ja hele spillet, ikke spør meg hvordan, veit om flere som har det) og han kjører det smooooooth på high quality i 1024x1280, det er såååå deilig å se på !! :D

Hvordan har den vennen din klart å få 768mb ram til å kjøre dual? to 384mb brikker eller? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hvordan har den vennen din klart å få 768mb ram til å kjøre dual? to 384mb brikker eller? :dontgetit:

Han kjører 3x256... og så har han asus a7n8x eller no sånt, det er visst dual ddr på det hovedkortet :)

Lenke til kommentar

Han kjører 3x256... og så har han asus a7n8x eller no sånt, det er visst dual ddr på det hovedkortet :)

Tar jeg ikke helt feil så er det bare mulig å kjøre 2 brikker i dual og ikke 3.

Lenke til kommentar
Beklager å si det, men det har ingenting å si om du startet tråden eller ikke.

Fint for deg at du forhåndsbestilte Doom III, kommer selv til å kjøpe det når det kommer i butikkene. Det betyr dog ikke at du kan anklage folk i hytt og gæver, bare fordi du har en mistanke om at de har piratkopiert et spill. Så lenge ingen har nevnt noe om "warez", piratkopiering, etc, så har du ikke noe du skulle ha sagt om den saken.

Beklager off-topic, men jeg tror trådstarter har fått svar på sitt opprinnelige spørsmål uansett.

sikkert skjedd et par misforståelser oss i mellom.

Så enten har jeg driti meg ut, eller så har du gått på en smell.

Uansett... beklager om JEG tråkket på noen tær i hvertfall.

Lenke til kommentar

Ikke det at jeg er noen ekspert, men jeg har alltid skjønt det slik at hvis man kjører 3 brikker på et dual ddr hovedkort vil alltid brikkene i dimm 1 og 2 kunne bruke dual ddr funksjonen...

Lenke til kommentar

Ikke det at jeg er noen ekspert, men jeg har alltid skjønt det slik at hvis man kjører 3 brikker på et dual ddr hovedkort vil alltid brikkene i dimm 1 og 2 kunne bruke dual ddr funksjonen...

Husk at ramen er ikke rasker en svakeste ledd, ergo så vil det gå seint da det er 3 brikker i configen, for om 2 kjører dual så gjør ikke nr 3 det og da går systemet like seint som nr 3. Med bare 2 brikker så øker ytelsen for da kan du utnytte dual ddr.

Lenke til kommentar

Husk at ramen er ikke rasker en svakeste ledd, ergo så vil det gå seint da det er 3 brikker i configen, for om 2 kjører dual så gjør ikke nr 3 det og da går systemet like seint som nr 3. Med bare 2 brikker så øker ytelsen for da kan du utnytte dual ddr.

Men vil ikke maskinen kunne gjøre nytte av dual DDR opp til bruk av 512 mb ram? Det er vel ikke slik at hovedkortet accesser alle 3 brikkene for å bruke f.eks 300 mb av ram?

Lenke til kommentar

Spiller Doom 3 uten problemer på min P 4 2,8 Ghz, 1 GB PC3200, og ett Asus V9570 FX5700 256 MB og en Hansol 19" LCD skjerm

Spillet valgte automatisk de nest beste grafikk instillingene.

Har enda ikke opplevd noen større problemer, ikke noe lagg i skjermbildet og all grafikken vises mega bra.

Og for bare å ha sagt det...dette er ett KONGE spill!! Lenge siden jeg har blitt skremt av ett spill, men du skvetter garantert her. Og pulsen slår noen ekstra slag i minuttet. :w00t::w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...