DigitaL BlasteR Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Heisann! Har to spørsmål. Skriver begge i samme tråd slik at jeg slipper å dobbelposte. 1) Kan man spille av DVD+R/RW på de nyeste dvd-spillere? Har hørt at de fleste kun støtter DVD-R/RW? 2) Hvor kan jeg få kjøpt 800 mb CD-R/RW? Orker ikke å "google" det, selv om det er enklest Lenke til kommentar
oby Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 1) Kan man spille av DVD+R/RW på de nyeste dvd-spillere? Har hørt at de fleste kun støtter DVD-R/RW? De fleste DVD-spillere vil klare og spille av DVD+R/RW, men det er enda flere som klarer og spille av DVD-R/RW. 2) Hvor kan jeg få kjøpt 800 mb CD-R/RW? Orker ikke å "google" det, selv om det er enklest her Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 1) Kan man spille av DVD+R/RW på de nyeste dvd-spillere? Har hørt at de fleste kun støtter DVD-R/RW? De fleste DVD-spillere vil klare og spille av DVD+R/RW, men det er enda flere som klarer og spille av DVD-R/RW. 2) Hvor kan jeg få kjøpt 800 mb CD-R/RW? Orker ikke å "google" det, selv om det er enklest her Takk for linken! Ja, tenkte også det. Men når jeg leser på reklamene så står det nesten alltid Støtter DVD-R/RW. Hvorfor står det aldri DVD+R/RW? Det skjønner jeg aldri... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå