EinarEriksen Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Mobilbruk i fengsel Mobilbruk i norske fengsel er et stadig økende problem. Fanger tar de med inn i fengselet ved å blant annet bruke hulrom i menneskekroppen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 så lenge de bare bruker dem i fengsel så er det jo greit (GSM scramblerne) Men Norske politikere.... Blir vel tillatt over alt, så snart kan man ikke bruke mob på skole eller andre offentlige steder... Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er det noe stort problem med rømninger fra norske fengsler da? Jeg elsker politikkerne i dette landet. De føler at de ikke har bidratt om de ikke har gjort en lovendring i løpet av sin kariære. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 DataFMT: Denne saken er 4 år gammel! Hehehehe Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 DataFMT: Denne saken er 4 år gammel! Hehehehe Ja, men da blir det jo lettere å svare på spørsmålet mitt da . Skal ærlig innrømme at jeg ikke så datoen på artikkelen. Den var linket i en annen. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 DataFMT: Denne saken er 4 år gammel! Hehehehe Ja, men da blir det jo lettere å svare på spørsmålet mitt da . Skal ærlig innrømme at jeg ikke så datoen på artikkelen. Den var linket i en annen. Nå har jeg ikke oversikt over sikkerheten og slikt i norske fengsler, så vanskelig å gi deg ett svar. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hehe, men det er ikke så mye om det i media heller . Lenke til kommentar
Lille_Kanin Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Mobilbruk i fengselMobilbruk i norske fengsel er et stadig økende problem. Fanger tar de med inn i fengselet ved å blant annet bruke hulrom i menneskekroppen. Les artikkelen her Hehe, men det er ikke så mye om det i media heller . Det er kanske ikke så populært å si hvilke hulrom de bruker, muligheten for at det er grunnen at de holder saken på et trangt nivå. (Det var vel et lavt nivå jeg mente) Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det burde blir sånn som i Sverige, slik at mobilene ikke funket i fengselet. Ante ikke at dette var et prøblem, inntil nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg