kyllingvippen Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 hvordan får jeg av en firewall router ting.. kan ikke send filer eller ha stemmesamtale med kompiser.. ms sug Lenke til kommentar
jossa Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 tja tror d svaret du leter etter er: åpne en bestemt port i fierwallen men hvilken port da? that is the spørsmål Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Kanskje lese FAQ/help filer først ? btw, Å si at Microsoft suger fordi du ikke klarer å skru av firewallen selv, er vel ganske håpløst ? Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 21:59, tom^ skrev:btw, Å si at Microsoft suger fordi du ikke klarer å skru av firewallen selv, er vel ganske håpløst ? MvhTom Erik Hattrem hehe Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 26. april 2002 Forfatter Del Skrevet 26. april 2002 Du Tom! Jeg liker ikke deg... innrøm det MS sug! De er som satan.. bare litt verre.. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 du kyllingen hvis microsoft suger hvorfor bruker du programmene deres ? Like teit problemstilling. Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 jeg har det samme problemet kan ikke sende fil via msn mirc osv pga en router greie deler flere pc og viedere til adsl modemet og sånt men via kazaa eler morpheus osv kan folk downe fra meg.. hvordan kan jeg sende en fil gjennom msn feks.. noen som veit ? Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 fra msn hjelp : For file transfer Both incoming and outgoing TCP connections use this range of ports: 6891 to 6900. This allows up to 10 simultaneous file transfers per sender. If you open only Port 6891, users will be able to do only one file transfer at a time. The TCP ports need to be configured so that sockets on a port remain open for extended periods of time. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Quote: On 2002-04-26 16:03, kyllingvippen skrev:Du Tom! Jeg liker ikke deg... innrøm det MS sug! De er som satan.. bare litt verre.. fy **** du er dum! ms suger seff ikke! jeg tror ikke at det er uten grunn at 90% av alle dataer i norge har windows! jeg trur ikke det er TILFELDIG av bill er mange millioner! DET ER FEIL I ALLE OS OG PROGRAMMER! omg? -Ven0m Lenke til kommentar
TN;) Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 M$ suger kanskje generelt i mange's mening men det er ikke mye annet valg da, for de fleste spill funker neppe under Debian Linux f.eks. eller hvilken som helst annen OS for den saks skyld! Dessuten funker Windows XP helt GREIT selv om den er LITT buggy. Den knuser Win ME rett ut gjennom vinduet, det er i hvertfall sikkert! [ Denne Melding var redigert av: TN;) på 2002-04-26 16:24 ] Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 26. april 2002 Forfatter Del Skrevet 26. april 2002 Har jeg noe valg? ICQ er bra, men rotete desuten så kommer det masse folk som reklamerer for Porr der... og når det gjelder operativsystem så gidder jeg ikke bruke Linux fordi da kan jeg ikke spille eller gjøre noen ting nesten... FUUUUUUUCK Ya Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 26. april 2002 Forfatter Del Skrevet 26. april 2002 denne opplevelsen med alle disse folkene som like microsoft får meg helt til å skifte mening om hardware.no - skifter forum til sucks500.com forumet om microsoft sucks Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Quote: On 2002-04-24 21:59, tom^ skrev:Kanskje lese FAQ/help filer først ?btw, Å si at Microsoft suger fordi du ikke klarer å skru av firewallen selv, er vel ganske håpløst ? MvhTom Erik Hattrem hehe utrolig bra, men når man har et navn som kyllingvippen er jo det ganske håpløst i seg selv :smile: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Du kyllingvippen, du høres utrolig håpløs ut! Håper virkelig ikke at du er så håpløs i virkeligheten, og det er fint at du ikke liker HW.no mer, for da slipper vi slike folk som deg. Btw, er du 12-13 år? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå