fenris1979 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 hei skal til å flytte inn i kjellerstua til ei venninne og eg har parabol, saken er at eg har lyst å dele antenna slik at vi kan se på tv uavhengingt av hver andre (hu en kanal og eg en annen ) hvis dere skjønner hvordan splitter eg denne greia ?? har en thomson viasat tuner regner med at eg må ha en ekstra tuner. hvordan kobler eg dette opp ??? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Du behøver et twinhode (twin LNB)til parabolen, og kabel fra dette til hver tuner. Tar du inn to posisjoner, bør du følgelig ha ett tilsvarende hode til, pluss en high iso DISEqC Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 er ikke sikker men tror faktisk eg har 2 utganger på hodene da kan eg jo bare trekke kabler fra det andre uttaket og videre inn i tuneren ??? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har du twin lnb er det bare å trekke kabler til de forskjellige tunerene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå