Gå til innhold

White trash, familien "glattcelle"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, send avskummet i fengsel. Dette ødelegger nok for Kristin Halvorsen skal du se. Nå sliter SV - De har vist sitt sanne ansikt.

Takk skal du ha Dagbladet, DET FRIE MEDIA SIN SISTE UTPOST!!!

:laugh::laugh::laugh:

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Dette her har absolutt ingenting med hvilken politisk retning/parti/ideologi man tilhører at all, så hva vil egentlig trådstarter frem til?

En persons politiske syn bygger på personens etikk. En etikk inkluderer også et syn på bruk av rusgifter, utagerende festing og liknende. Mitt inntrykk er at liberalister oftest har et sunnere forhold til bruk av rusgifter enn venstreradikale. Det er to grunner til dette: For det første er liberalister egoister, og det er ikke i ens egeninteresse å misbruke rusgifter; for det andre er liberalister mer virkelighetsorienterte enn sosialister (de ser for eksempel ikke bort fra historiens dom: at kapitalisme er menneskehetens største velgjører), med den følge at de ikke trenger å bruke rusgifter til å flykte fra virkeligheten.

Å drikke seg fra sans og samling er det kun barbarer som gjør.
Lenke til kommentar
Mitt inntrykk er at liberalister oftest har et sunnere forhold til bruk av rusgifter enn venstreradikale. Det er to grunner til dette: For det første er liberalister egoister, og det er ikke i ens egeninteresse å misbruke rusgifter; for det andre er liberalister mer virkelighetsorienterte enn sosialister

Jepp, dette gjør også at venstreradikale nekter å sentre ballen når de spiller fotball med kompisene sine (som selvsagt også er avskum). Fotballkampene mellom Lenin IL og Severnaja FC kan derfor være en heller kjedelig affære.

Lenke til kommentar
Jepp, dette gjør også at venstreradikale nekter å sentre ballen når de spiller fotball med kompisene sine

Vel, om man skal passe til en medspiller eller forsøke å skåre selv i dårlig posisjon, er et etisk spørsmål, og avgjøres følgelig av hvilken etikk man har.

Lenke til kommentar
En persons politiske syn bygger på personens etikk. En etikk inkluderer også et syn på bruk av rusgifter, utagerende festing og liknende. Mitt inntrykk er at liberalister oftest har et sunnere forhold til bruk av rusgifter enn venstreradikale. Det er to grunner til dette: For det første er liberalister egoister, og det er ikke i ens egeninteresse å misbruke rusgifter; for det andre er liberalister mer virkelighetsorienterte enn sosialister (de ser for eksempel ikke bort fra historiens dom: at kapitalisme er menneskehetens største velgjører), med den følge at de ikke trenger å bruke rusgifter til å flykte fra virkeligheten.

å påstå at politisk oppfatning har noe med alkoholvaner å gjøre er vel en smule søkt? :)

men det du sier her er jo helt subjektivt, en sosialist kunne sikkert lett gitt en subjektivt forklaring på hvorfor "konservative drikker mer enn sosialister".

Lenke til kommentar
Mitt inntrykk er at liberalister oftest har et sunnere forhold til bruk av rusgifter enn venstreradikale. Det er to grunner til dette: For det første er liberalister egoister, og det er ikke i ens egeninteresse å misbruke rusgifter; for det andre er liberalister mer virkelighetsorienterte enn sosialister

Jepp, dette gjør også at venstreradikale nekter å sentre ballen når de spiller fotball med kompisene sine (som selvsagt også er avskum). Fotballkampene mellom Lenin IL og Severnaja FC kan derfor være en heller kjedelig affære.

Hehe

Lenke til kommentar

At Politistaten angriper venstresiden er jo ikkje ein nyhet. Kva er egentlig gale med å site på altanen å drike å spille gitar? Har du fjotten gjort noko moro i livet ditt? eller bruker du all tiden din på lese facistiske aviser?

Endret av dessessop
Lenke til kommentar

Altså, har det noe med politikk å gjøre at man havner i krangel med politiet på en inflyttningsfest eller hvilken som helst annen fest? Det er vel uansett ikke forbeholdt venstresiden å drikke seg drita. Det har da sannelig jeg gjort selv en del ganger, men jeg plasserer meg ikke på venstresiden i politikken av den grunn. :roll:

Lenke til kommentar
At Politistaten angriper venstresiden er jo ikkje ein nyhet. Kva er egentlig gale med å site på altanen å drike å spille gitar? Har du fjotten gjort noko moro i livet ditt? eller bruker du all tiden din på lese facistiske aviser?

Hippiene flyttet i sin uvitenhet ut til moder natur, for å få litt nærkontakt med skogens realiteter. Så jævlig synd for dem at de kom krypende tilbake til sivilisasjonen når de gikk lei gulrøtter og poteter (hvis de i det hele tatt klarte å få noe som var grønt til å vokse). Man kan ikke sitte på ræva, røyke shit og spille gitar, og attpåtil forvente seg at storebror ordner resten.

Endret av Manuel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...