Gå til innhold

Dumme data uttrykk...


Shulgin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


thorel skrev (2002-10-04 18:36):


En gang vi var på datarommet (på vgskole), virket ikke musen til noen bak i rommet. Da kom systemansvarlig på skole, og han ble spurt hva som var gale. Etter noen sekunder med ledning-skjekk sa han: "Det er nok mus-kortet dit ja."



 

Er det bare jeg som ikke forsto den? :???:

Lenke til kommentar

SirHartge Postet: 2002-04-26

TheGrimSqueaker Postet: 2002-09-30

 

Wormhole back in time?

-------------

Jeg har ikke opplevd så mye av dette, fordi de jeg har snakket med har enten grei peiling, eller så holder de kjeft.

Det er jo det samme for meg med biler f.eks...

Alt under panseret er motoren....

Jeg har ikke peiling hvor de gjemmer bensintanken (under matta/gulvet i trunken?)

Girkassa ligger rett under girspaken?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574

...IKEA selger jo pulter med "holder til harddisken"... den stroppen hvor du henger opp kabinettet...

 

:smile: og så er vel mine favoritter de 'norske' ordene som SKAL brukes i f.eks. kommuner;

 

- verdensveven (internett)

- vevstedskoordinator (sjef for webmaster)

- skjermpilot (mus)

- lenkeråte (døde linker)

 

...etc...

 

hehe - åzå hadde jeg en medelev på datalinja på videregående som syntes tastaturet bråket så... om det ikke gikk an å slå det av :smile:

og lærer'n kikket under musa og sa "vet ikke.. kanskje det er en innstilling her.."

*lol*

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: The Girl på 2002-10-09 16:04 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: The Girl på 2002-10-09 16:04 ]

Lenke til kommentar

Hehe, tror jeg har den beste her ja...

 

En idiot på VGS satt og skrøt av at han hadde

 

1. Rundet internett...

2. Lasta ned MHZ fra internett...

3. Prøvde også og inbille folk at han hadde fått tak ik et program som gjorde at han kunne brenne DVD,er på vanlige CD-Brennere :grin:

 

Det var ikke kødd, han stod på sitt!

Lenke til kommentar

Quote:


Killer_DT skrev (2002-10-10 08:33):

Tviler jeg på. Det er ikke så mye det går an å stille inn på en mus.(fysisk)


Vel... Ikke helt korrekt. En del trådløs muser har en mulighet til å velge mellom overføring på to forskjellige frekvenser. Dette i tilfelle to stykker med samme trådløse mus skulle sitte nær hverandre...

Bare for å kverulere...

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner med data-lærere....

 

På den videregående skolen jeg gikk på for en del år siden hadde vi en data lærer som skrøt av at han var ingeniør i data osv. Best i alt liksom... Jeg kan da ikke skjønne at han ble sint da jeg påsto at han ikke kunne være så flink når den eneste jobben han fikk var som data lærer på en videregående skole. Han var ikke engang systemansvarlig. Den jobben hadde en tidligere historie lærer, nå med datakortet (wow), fått :lol:

Lenke til kommentar

Quote:


Jimmy Pop skrev (2002-10-10 09:50):

Quote:


Killer_DT skrev (2002-10-10 08:33):

Tviler jeg på. Det er ikke så mye det går an å stille inn på en mus.(fysisk)


Vel... Ikke helt korrekt. En del trådløs muser har en mulighet til å velge mellom overføring på to forskjellige frekvenser. Dette i tilfelle to stykker med samme trådløse mus skulle sitte nær hverandre...

Bare for å kverulere...

 

 

Slike har jeg aldri hørt om...kan du vise meg en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...