Gå til innhold

Noen spørsmål ang M65


Anbefalte innlegg

Jeg har nesten bestemt meg for å bestille denne nå. Jeg lurer på noen småting før jeg bestemmer meg helt:

 

1. Stemmer det at man kan bruke denne kabelen for å koble den sammen med pcen?

 

2. Kan man overføre mp3/wav filer til telefonen (Fra pc) og bruke dem som ringetone?

 

3. Finnes det ett program der man kan lage egne themes til denne telefonen slik man kan med de nye SE telefonene?

 

4. Er denne bedre enn SE T630 og Samsung E700? (Ser da bort ifra pris og at den ene er kamskjell.) Hva ville du valgt?

 

Takk :)

 

EDIT: Føyde til noe

Endret av OterOter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

her de svar jeg kan hjelpe deg med

 

1: ja denne kabelen er den samme som jeg bruker

 

2: testet ut litt for morro, med mobile phone manager som du laster ned fra Siemens er det bare og velge lyd og sende til telefonen, og så konverterer programmet til format som telefonen tar. en mp3 fil som var på 2,42 mb ble til ca 500kb etter konvertering. Lyden er selføgelig ikke noe å hoppe i været for men du hører helt klart hva det er som spilles på telefonen.

 

3: dette med themes har jeg ikke testet ut noe enda, minns å lese på ettt annet forum at det var bare å bruke ett phot edit program

 

4: Dama kjøpte seg T630 samme dag som jeg kjøpte denne. Må si at jeg synes M65 ligger hakket foran på det meste,( mye mere minne) det eneste jeg synes er negativt er at det er litt trangt i mellom de øverste tastene ( jeg har ganske svære hender).

 

Og så synes jeg det er litt morsomt med Video :) har lastet ned litt kule klipp i fra nette og konvertert til 3pg. tidfordriv når du har lite å gjøre ( f.eks trotto libre- vart du skræmt no) på 5min tar 2,6mb

Endret av boxer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...