Rubex Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Noen som har erfaring med denne nettleseren... Er bare litt nyskerrig. Kan den måle seg med opera?? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Noen som har erfaring med denne nettleseren... Er bare litt nyskerrig. Kan den måle seg med opera?? Tviler selv om jeg ikke har prøvd den nye.. men tviler på at den tar Opera Lenke til kommentar
Keito Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det er en browser som bygger oppå IE, så den kan umulig være bra. Sikker å surfe med er den iallefall ikke. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Likte den jeg... ikke så mye feil som med Firefox (som jeg bruker nå). Et hav av muligheter... det er fremdeles en beta ver. Hadde forige beta ver. og likte mye av det.... ikke alt, men mye er fikset siden den. Skal laste ned den når den er mer ferdig... skal være "safty-plugins" til den. Dessuten; man har jo prg. som spybot og spblaster for å gjøre IE mer "motstandsdyktig".... I motsetning til Opera er den gratis... og mye penere å surfe med? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Opera er jo også gratis for de som tåler litt reklame her og der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå