Tom-H. Stavik Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Prøver å få til Internett på min nye M65, og har lastet ned automatisk oppsett fra Netcom. Når jeg skriver inn en wap-adresse og trykker meg inn på den står det: "GPRS:Forbindelsen er koblet ned. starte dataanrop?" Der trykker jeg ja, og så går det et sekund så kommer det "CSD:Forbindelsen er koblet ned. starte dataanrop?". Trykker jeg nei der, skjer det ingenting, og den bare går tilbake til "tom internettside". Trykker jeg ja, kommer det "nettverk feil!". Jeg har 5 kr på kortet, og jeg kom meg innpå internett før i dag da jeg hadde 60 kr på kortet. Men det er da feil at jeg skal bruke BÅDE gprs og csd når jeg "wap'er" ? Det er derfor jeg har kommet så fort nedi 5 kr. Surfet i et par minutter, og mistet plutselig 55 kr! (Den ringte et nummer før jeg kom innpå, slik som skjer når du bruker WAP, og ikke GPRS). Altså; jeg betalte for oppkoblingsTIDEN, og ikke mengde med data nedlastet, som med GPRS. Endret 24. juli 2004 av x0tic^ Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar
boxer Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 spørsmålet er? det er en liten historie du har skrevet men ikke noe spørsmål. gå manuelt inn i oppsettet du har fått i fra netcom og sjekk om det er tlf nummer til oppkobling osv.. under CSD, da er jo bare å slette det så får du ikke problemet med at du kobbler deg opp med CSD istedet for GPRS. eventuelt slett hele oppsettet og hent oppsett på siemens sine sider Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg prøvde med "historien" min å fortelle at jeg har et problem med å koble meg opp med GPRS, og ville ha hjelp til dette. Regner med de som leste gjennom skjønte det. Beklager visst ikke. Jeg har prøvd å fjerne alt som har med CSD i oppsettet å gjøre, men må likevel koble opp med begge deler. Nå nettopp når jeg prøvde igjen, kom det også "nettverks feil". Har slettet alt av oppsett, og prøvde å legge inn nytt helt fra scratch, men samme problem enda. Jeg fikk til å sende et bilde til en epost adresse med MMS, men når jeg skulle sende et nytt bilde 1 minutt etter, kom det "nettverks eller kommunikasjonsfeil"(som fortsatt kommer). Hadde i mellomtiden ikke forandret på noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå