Petterahl Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Hei! Skal ha ny mobil, kanskje Nokia 7610. Lurer på om dette programmet er bra? Jeg lurer på dette pga. at hvis jeg skal ha symbian mobil skal jeg ha det programmet! Programmet heter foresten Psiloc Total irRemote. Kan man virkelig styre alle disse merkene med mobilen? The list of supported brands is long and contains following manufactures and their compatibles: Admiral, Aiwa, Akai, Allsat, Anitech, Apex, Aristona, Avex, Barco, Blaupunkt, Bush, CCE, Crown, Cyberhome, Daewoo, Denon, Elemis, Elitron, Finlux, Funai, Galaxis, GoldStar, Grundig, Hitachi, ITT-Nokia, JVC, Kenwood, LG, Lifetec, Loewe, Magnavox, Manhattan, Marantz, Mark, Matsui, Meliconi, Mitsubishi, Nec, Nokia, Onkyo, Orava, Orion, Panasonic, Philips, Phonola, Pioneer, RCA, Portland, Rubin, Samsung, Salora, Sanyo, Schneider, SEG, Sharp, Sherwood, SKY-Digital, Sony, Synudyne, Technics, TechniSat, Tesla, Thomson, Tivo, Toshiba, UK-Digital, UK-OnDigital, Universum, Watson, Yamaha. Lurer på om det er noen som har erfaringer om dette produktet? Gidder ikke å bruke 250,- på et produkt som ikke holder mål! Takker på forhånd! Endret 24. juli 2004 av petter'n Lenke til kommentar
-imen Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 7610 har ikke infrarød, derfor vil ikke programmet virke på 7610. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Ops, min skyld Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 7610 har ikke infrarød, derfor vil ikke programmet virke på 7610. Utrolig kjipt det dær Hadde 7610 hadd IR, stereolyd og en bedre skjerm samt et bedre kamera (ikke i oppløsning, men i bildekvalitet) hadde den vært en soleklar vinner.. Lenke til kommentar
soft Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 7610 har ikke infrarød, derfor vil ikke programmet virke på 7610. Utrolig kjipt det dær Hadde 7610 hadd IR, stereolyd og en bedre skjerm samt et bedre kamera (ikke i oppløsning, men i bildekvalitet) hadde den vært en soleklar vinner.. Og hadde det vært 30 grader i skyggen, og 25 grader i vannet, hadde det vært en fiin sommer :-) Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 On topic: Programmet fungerer faktisk ganske bra, men det er stor froskjell fra apparat til apparat hvor nærme du kan stå. Det virker som om nyere tv'er / stereoer har svakere IR mottakere. På min goe gamle phillips 28" fra 92 så fungerer det på opptil 7-8 meter, men på min grundig 21" tv fra 2001 så kan jeg ikke være mer enn 30cm unna.... men jeg vil ikke si at det er verdt 250,- spenn..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå