Gå til innhold

Dostojevskij, Fjodor - levende død

Anbefalte innlegg

Yo,

Ja, ja, han russeren som visstnok var i besittelse av en anelse mer peiling på skrivekunsten enn meg. Han som enhver litteraturviter roser utilgivelig langt opp forbi skyene, inn i troposfæren, stratosfæren, mesosfæren, og så videre. Der kan jeg ikke puste.

Så jeg tenkte jeg skulle vurdere å gi meg selv litt pusterom, kanskje til og med praterom, i disse brennhete tidene der alle utenom meg og morrami dyrker og tilber en respektabel russer som ikke har vist seg siden atten-en-og-åtti.

Hvor ble det av ham?

Nei, denne karen er ikke forsvunnet. Han forsvant inn i bokhandelen, og der finner vi ham ennå. Vi har allerede fått høre intelligente kommentarer som "bøker er laget av menn som ikke har hatt sex" her på forumet, og med det må jeg ærlig innrømme at jeg vil ta Dostojevskij til sengs.

Bøkene hans i det minste!

Jeg er blind. Lurer på hvor fanden jeg skal begynne. Hjelp behøves.

Alt med relevans til denne apekatten er relevant. Svar på mitt ikke-eksisterende spørsmål settes for øvrig pris på.

Tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg bare lest "Forbrytelse og Straff " som jeg syntes var meget underholdene. Mange er overbevist om at dette er tung kost, med en gang du nevner "russer" og "forfatter" i samme setning. Det får være opp til den enkelte, lettest er vel å lese selv.

Men vil nå anbefale boka når du først har lyst å lese noe av ham.

Mvh Meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...