Gå til innhold

Hvordan ser din "Spill-Wanted" liste ut fra 1-5 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Operation Flashpoint 2

2. Brothers in Arms

3. S.T.A.L.K.E.R.

4. Battlefield 2

5. Men of Valor: Vietnam

Kom nesten med på lista:

-F.E.A.R.

-SWAT 4

-Close Combat: First to Fight

-Ghost Recon 2 (tror jeg... har vært mye som jeg synes virker negativt dessverre med GR2... håper Red Storm ikke driter på draget :no: )

Lenke til kommentar

1: Grand Theft Auto: San Andreas

2: F.E.A.R

3: Final Fantasy <Insert Number> (Uansett den neste i serien)

4: EverQuest 2

5: Battlefield: Modern Combat.

Overraskende mange som venter på HL2 og Doom3 her :p Har i grunn ingen planer om å se på hverken av dem. :) De fleste flyter vel med FOTM strømmen.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
1: Fallout 3 (Hvis Troika av en merkelig grunn plutselig skal lage det, ikke tullete Bethesda)

Hva er galt med Bethesda?

Ingenting. Mannen er åpenbart sinnsforvirret :p

Men poenget hans er vel ikke helt dumt, Troika viste jo med Arcanum at de har det som skal til for å lage en "annerledes" RPG, og Vampire virker jo sinnsykt lovende.

Endret av kjetilkb
Lenke til kommentar
1: Fallout 3 (Hvis Troika av en merkelig grunn plutselig skal lage det, ikke tullete Bethesda)

Ingenting. Mannen er åpenbart sinnsforvirret :p

Men poenget hans er vel ikke helt dumt, Troika viste jo med Arcanum at de har det som skal til for å lage en "annerledes" RPG, og Vampire virker jo sinnsykt lovende.

:yes: OG jeg frykter at Bethesda kommer til å lage F3 i 1.persons perspektiv.... *grøsse* :(

Lenke til kommentar

Morrowind er et av de beste RPG'ene noensinne. Ville ikke akkurat klaget over at Betheseda(Det er da ikke sånn det staves??) skal lage F3!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...