RatmFan Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 5 x oppfølger til Medal of Honor: Allied Assault. (som aldri kommer ) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 1. Middle-Earth Online (noen som har hørt no mer om dette foresten?) 2. The Battle for Middle-Earth 3. The Elder Scrolls IV: Oblivion 4. Rome: Total War 5. Age of Empires III Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Enemy in Sight så ganske bra ut, men finner svært lite informasjon om det på nettet Vet det... det er det som blir min jobb Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 1. Guild Wars 2. Brothers in Arms 3. Battlefield2 4. WoW 5. STARCRAFT2 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Signaturen min sier sitt Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 1. GuildWars 2. Elder Scrolls IV : Oblivion 3. Battlefield 2 4. Splinter Cell 3 : Chaos Theory 5. Swat 4 ++ (PS : Nummer 2,3,4,5 og ++ er ikke i noen spesiell rekkefølge, 1 er though. ) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Resident Evil 5 Unreal Tournament nummer 3 Zelda Starcraft 2 Deus Ex 3 Er ijallefall lov og håpe på dei 2 siste Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Av alle spillene som jeg har mulighet til å skaffe om ikke så kjempelenge: -S.W.A.T. 4 -SplinterCell: Chaos Theory -Imperial Glory -Grand Theft Auto: San Andreas -Battlefield 2 Og av de jeg ser frem til over litt lengre tid: -Gothic 3 -The Elder Scrolls IV: Oblivion -S.T.A.L.K.E.R. -F.E.A.R. -Rainbow Six IV Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 (endret) F.E.A.R kommer vel omtrent samtidig som Battlefield 2, gjør det ikke? Det ligger forresten like om hjørnet. Gamespot hadde nylig et intervju med utviklerne bak F.E.A.R. GS: Give us a general update on the game's status. How far along is it? What parts of the game is the team working on now? CH: The game has been complete and playable for months, but there's a lot of visual polish and gameplay tuning to do before we ship. Endret 3. april 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 [iC' date=03/04/2005 : 13:15] Av alle spillene som jeg har mulighet til å skaffe om ikke så kjempelenge: -S.W.A.T. 4 -SplinterCell: Chaos Theory -Imperial Glory -Grand Theft Auto: San Andreas -Battlefield 2 Hvis du bytter om litt, får du min liste: - Battlefield 2 - GTA: San Andreas - S.W.A.T. 4 - SplinterCell: Chaos Theory - Imperial Glory Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 tja.. på tide og oppdatere listen da. 1) Operation Flashpoint 2 (bombe kanskje ? ) 2) Guild Wars 3) STALKER 4) Enemy in sight (ligner på OFP) 5) Bf2 Et spill som har falt litt ned fra listen.. men er der framdeles er: 6)SWAT4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå