Gå til innhold

Spørsmål om tele2 og k700

Anbefalte innlegg

Har akkurat tatt å bestilt meg en K700 fra Tele2.no og lurer på et par ting.

Skal portere nummeret jeg har nå over til det nye abm. og hvor lang tid tar dette?

Er det noen som har erfaringer med levering fra tele2.no sin nettbutikk (moobi.com)?

Er det ekstra forsinkelser nå om sommeren og pleier det å bli mye krøll med portering (går fra Netcom til Tele2, sist gang jeg porterte fra Telenor til Netcom ble det _masse_ tull)?

Og er det noen som vet om de nyere versjonene av K700 har blitt kvitt noen av barnesykdommene og når en evt. ny firmware kommer?

Beklager hvis det finnes lignende tråder, men fant ikke noen som svarte spesifikt på mine spørsmål. Dette er heller ikke noen tråd som omhandler K700 som telefon spesielt, utenom de spørsmål jeg har stilt.

Takker på forhånd for all hjelp.

edit:

Hvilket dekningsområde har Tele2? Og har de bra avtaler i utlandet?

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tele 2 har Telenor-dekning.

De er den eneste virtuelle operatøren som har sine egne roaming-avtaler, og derfor kan du ikke nødvendigvis bruke alle operatørene Telenor har (og Tele 2 kan ha avtaler med operatører Telenor ikke har avtale med).

Tele 2 har ikke gått over til "enkle" utenlandspriser enda, så det er fremdeles penger på å spare på å velge riktig operatør. Du finner roaming-prisene her: http://www.tele2.no/go.cfm?id=3734&type=te...07i213i217i3734

Husk at hvis du reiser til Sverige, MÅ du bruke Comviq, da Tele 2 eier Comviq, og tjener mest på at du holder deg til dem :)

Jeg har ikke portert nummer til Tele2, men jeg bestilte en telefon fra dem i vår og den ble levert til forventet tid.

Lenke til kommentar

Ser ut til at det skal gå greit ja... har fått sim-kortet og info om portering nå, så jeg bare venter på telefonen. Satser på at jeg får den om noen dager.

Og abb. er ikke så viktig for meg så lenge det er relativt billig i måneden, da jeg ikke ringer så veldig mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...