Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hvordan måler man vanntempen? Er det en sensor på tanken eller noe? Ser ut som alle veit hva vanntempen sin er... Lurer på det forde jeg må vite om jeg må kjøpe en ekstra sensor når jeg skal kjøpe en gang. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Sånn jeg har forstått det så bruker folk å måle på vanntanken.. Har hørt noe om at bunen kan være av metall, så de måler der... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Du kan prøve å snike ein sensor inn i tanken. Utapå blir fort veldig feil. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Jo, er selvfølgelig best å måle "real", men begynnte å tenke på hvordan, og hva som kunne skje når f.eks en tank ikke er 100% tett... Men dette må jo dere som driver vannkjøling seriøst diskutere... Endret 23. juli 2004 av Talker Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg har en temp. sensor nede i tanken. Da får jeg nøyaktig avlesning. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Er det lokket som ikke er igjen da eller? For å få sensoren nedi.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå