RC1 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Routeren vil ikke route til ftp serveren min. Har forward'et port 20, 21 til maskinen men det funker bare ikke. Det fungerer med den interne ip'n men ikke med (wan) ip'n, har oppgradert firmware'n til siste versjon. Ftp'n fungerte før men plutselig ville den ikke mer. Noen som har hatt lignende problem? Kan jo prøve en annen port på routeren kanskje, eller sette maskinen til å motta ip adresse fra routeren. Men tviler på at det hjelper. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Routeren vil ikke route til ftp serveren min.Har forward'et port 20, 21 til maskinen men det funker bare ikke. Det fungerer med den interne ip'n men ikke med (wan) ip'n, har oppgradert firmware'n til siste versjon. Du har sjekket med ekstern IP? Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Routeren vil ikke route til ftp serveren min.Har forward'et port 20, 21 til maskinen men det funker bare ikke. Det fungerer med den interne ip'n men ikke med (wan) ip'n, har oppgradert firmware'n til siste versjon. Du har sjekket med ekstern IP? yes, har sjekket med ekstern ip jeg kalte den bare for wan ip Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 yes, har sjekket med ekstern ip jeg kalte den bare for wan ip Bare for og pressisre, du har prøvd og gå inn fra en annen maskin tilkoblet internett og som ikke står bak din router? Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Heisann. Ville bare få litt liv i denne tråden siden jeg har et akkurat likt problem, og lurte på om noen kunne kanskje hjelpe meg litt?? Sitter på akkurat samme router som er nevnt så langt , altså 3com 3c857... Har tukla med ftp problemet i ca.1 mnd nå ( ), uten å virkelig komme noen sted. Jeg har forward'et port 20 og 21, har prøvde ca ørten forskjellige programmer ( som alle funker 100% uten routeren, men ...) Så er det noen der ute som kan gi stakkars lille meg en hjelpende hånd? Anyone?? - Sun360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå