Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-25 18:50, Dj What skrev:

Har ikke sett noen butikker med Koss Porta Pro til 600kr. Jeg blir litt argh siden de andre får den til en utrolig pris 600kr. Har ikke lyst til å betale 200kr ekstra for hørefonen.


 

Veiledende utsalgspris på porta pro er 600,- Hvis noen prøver å ta 800,- er det altså mer enn AFU (importør) anbefaler.

 

Hilsen tidligere expert ansatt.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-25 19:57, Anders Leipsland skrev:

Quote:


On 2002-04-25 19:43, Akke skrev:


Veiledende utsalgspris på porta pro er 600,- Hvis noen prøver å ta 800,- er det altså mer enn AFU (importør) anbefaler.


Hilsen tidligere expert ansatt.


 

Det er _veldig_ mange som tar 700kr for Porta Pro. Var 700 på TG også.

 

btw noen som vet hvor dem selger Sporta Pro?

 

 

Du kan faktisk ha rett i at 700,- er veiledende pris... Expert ol. selger dem ihvertfall til 600,- så hvorfor betale mer?

 

Sporta pro: også Expert ol.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-25 20:52, Anders Leipsland skrev:

buhuu, jeg finner ikke sporta pro noe sted her i kr.sand :sad:


Har dere Hysj-Hysj i kr.sand? Liker egentlig ikke den butikken pga. blodpris på cd'er, men jeg kjøpte nå ihvertfall SportaPro der for en tid tilbake. Kosta 500,-. Utrolig digge hodetelefoner!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-25 21:24, Langbein skrev:

Quote:


On 2002-04-25 20:52, Anders Leipsland skrev:

buhuu, jeg finner ikke sporta pro noe sted her i kr.sand :sad:


Har dere Hysj-Hysj i kr.sand? Liker egentlig ikke den butikken pga. blodpris på cd'er, men jeg kjøpte nå ihvertfall SportaPro der for en tid tilbake. Kosta 500,-. Utrolig digge hodetelefoner!

 

Synd du betalte blodpris for sportaPro også da, koster 290,- på de store kjedene.

 

Anders: Be dem bestille da vel, har dem porta pro kan dem skaffe sporta pro på null komma nix. AFU er meget raske til å sende til butikkene.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-25 21:24, Langbein skrev:


Har dere Hysj-Hysj i kr.sand? Liker egentlig ikke den butikken pga. blodpris på cd'er, men jeg kjøpte nå ihvertfall SportaPro der for en tid tilbake. Kosta 500,-. Utrolig digge hodetelefoner!


 

FysjFysj har vi ja :smile: Skal sjekke der. Lenge siden jeg har vært der nå(naturlig nok når man ser på prislista).

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-25 23:23, Langbein skrev:

Quote:


On 2002-04-25 22:17, Akke skrev:


Synd du betalte blodpris for sportaPro også da, koster 290,- på de store kjedene.


Er du sikker på at de koster bare 290,- andre steder?

 

<sint>Får avlegge dem et lite besøk med balltre i morgen da!!</sint>

 

Sorry, var litt trøtt så blanda sportaPro med ThePlug.... Husker ikke prisen på SportaPro i farten.

 

Dobbelt sorry hvis du alt har kjefta hysjHysj huden full... :/

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-27 23:55, Akke skrev:

Sorry, var litt trøtt så blanda sportaPro med ThePlug.... Husker ikke prisen på SportaPro i farten.


Dobbelt sorry hvis du alt har kjefta hysjHysj huden full... :/


Hehe! Jeg har ikke knust noen kneskåler enda nei, så ta det med ro :smile: Men hvis ThePlug kosta 299,- i den butikken, så er jo ikke 499,- så galt for SportaPro. Ifølge hjemmesida til Koss skal sistnevnte koste dobblet så mye (i dollar), men prisene der er mye lavere enn i Norge tydeligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...