LotuZ Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg synes at dette kabinette så litt små kult ut, er det noen her inne som har et slikt? eller noen meining om det? Du får også me 2stk 120mm vifter en i fronten og en bak, og for den prisen var jo ikke det så gale? Kabinette Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AIR1000AB virka den nå? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Den virket nå ja. Så greit ut det kabinettet. Tror det er et par som har det så det kommer kanskje noen erfaringer ettervert. Skal du ha både PSU og kabinett? Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Ja, eller jeg har en Chieftec 360W strømforsyning fra før av, så jeg tror jeg skal bruke den. Får vel bare vente da og se om det er noen som har dette kabinette Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Jeg har Air black som du så pent spør etter. Valgte riktignok å lage vidu og legge inn vannkjøling ++så det er jo litt modda, men i utgangspunket er det et fint kabbis oxo. Du kan se hvordan det ser ut nå her. Enenste jeg har å utsi på det er at hvis du skal legge in vannkjøling så får du et helvetes plassproblem slik jeg fikk. Men hvis du skal bare dra vanlig viftekjøling osv. så funker det fifint! ps.Vet ikke om de har forandret pakken siden jeg kjøpte den, men da fulgte det med en 120mm nede foran og en 80mm bak under psu. Ikke 2stk 120...det tror jeg ikke det er ferdighull til bak.... Endret 24. juli 2004 av Prnkstr Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 En kamerat av meg kjøpte søsterkabinettet "Air Silver", og er storfornøyd med kjøpet. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Har colorcase NEON light Network system her. Det har samme innmaten som Air black(80mm bak, though). Long story short: Du får hva du betaler for. Temp. måler som måler opptil 30 grader feil, skarpe kanter, en utrolig upraktisk front(6 skruer som du må ta av begge sidepanelene for å komme til), Hele kabinettet virker generellt skeivt(hk skruene måtte skrues i litt på skrå). Men positivt er det da at du kan ha 7 hd'er i det. Endret 28. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hehe det var virkelig klar tale, men jeg er så enig med deg. du får det du betaler for. Kjøp heller et chassi og mod det selv. tror du kan spare mange bekjymringer i fremtiden med det. Det er du som skal kjøpe, men for min del hadde jeg satset på noe "litt" dyrere om jeg ikke hadde mekket et selv. Lykke til i chassi kjøpet. Mvh KFB Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Har colorcase NEON light Network system her. Det har samme innmaten som Air black(80mm bak, though). Long story short: Du får hva du betaler for. Temp. måler som måler opptil 30 grader feil, skarpe kanter, en utrolig upraktisk front(6 skruer som du må ta av begge sidepanelene for å komme til), Hele kabinettet virker generellt skeivt(hk skruene måtte skrues i litt på skrå). Men positivt er det da at du kan ha 7 hd'er i det. Kabinnetene Air Black/Silver er ikke produsert av ColorCase, men derimot et koreansk firmas som heter 3R System. Det kabinettet du kjøpte er produsert av svenske ColorCase, som ikke har noen tilknytning til 3R. hvorfor de er plassert under samme produsent hos microplex er et mysterium... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Har colorcase NEON light Network system her. Det har samme innmaten som Air black(80mm bak, though). Long story short: Du får hva du betaler for. Temp. måler som måler opptil 30 grader feil, skarpe kanter, en utrolig upraktisk front(6 skruer som du må ta av begge sidepanelene for å komme til), Hele kabinettet virker generellt skeivt(hk skruene måtte skrues i litt på skrå). Men positivt er det da at du kan ha 7 hd'er i det. Kabinnetene Air Black/Silver er ikke produsert av ColorCase, men derimot et koreansk firmas som heter 3R System. Det kabinettet du kjøpte er produsert av svenske ColorCase, som ikke har noen tilknytning til 3R. hvorfor de er plassert under samme produsent hos microplex er et mysterium... Da lurer eg fælt på hvorfor innmaten er identisk. Lenke til kommentar
Nemorzuz Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 jeg synes den er bra Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 hva ble konklusjonen på dette kabinettet? Og hvordan er kvaliteten på de medfølgende viftene? Og er sensorene så dårlig som det sies? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 En venn av meg har det kabinettet der. Sensorene er det ikke no galt med. Syns det er et helt greit kabinett. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ok og viftene og viftestyringen?? Er det bra stillegående vifter? Blir det lett resonans i kabinettet? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ok og viftene og viftestyringen?? Er det bra stillegående vifter? Blir det lett resonans i kabinettet? Viftene har jeg egentlig aldri hørt. Han har en 120mm vift som bråker som f* som da overdøver alt annent Det eneste negative med vifte styringa er at den gir fra seg den samme pipelyden som vekkeklokka mi Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Er det en ekstra 120mm vifte han har da?? Og den pipelyden, går ikke ann å klippe i stykker noe for å drepe den? hehe Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Er det en ekstra 120mm vifte han har da??Og den pipelyden, går ikke ann å klippe i stykker noe for å drepe den? hehe Det er en ekstra ja. Det går sikkert ann å klippe no kabler der ja Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvorfor trenger han så ekstrem kjøling med en ekstra 120mm? er det dårlig luftflyt i kabinettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå