Gå til innhold

Colorcase "Air Black"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Air black som du så pent spør etter. Valgte riktignok å lage vidu og legge inn vannkjøling ++så det er jo litt modda, men i utgangspunket er det et fint kabbis oxo. Du kan se hvordan det ser ut nå her. :roll:

Enenste jeg har å utsi på det er at hvis du skal legge in vannkjøling så får du et helvetes plassproblem slik jeg fikk. Men hvis du skal bare dra vanlig viftekjøling osv. så funker det fifint!

ps.Vet ikke om de har forandret pakken siden jeg kjøpte den, men da fulgte det med en 120mm nede foran og en 80mm bak under psu. Ikke 2stk 120...det tror jeg ikke det er ferdighull til bak....

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar

Har colorcase NEON light Network system her. Det har samme innmaten som Air black(80mm bak, though). Long story short: Du får hva du betaler for. Temp. måler som måler opptil 30 grader feil, skarpe kanter, en utrolig upraktisk front(6 skruer som du må ta av begge sidepanelene for å komme til), Hele kabinettet virker generellt skeivt(hk skruene måtte skrues i litt på skrå). Men positivt er det da at du kan ha 7 hd'er i det.

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

Hehe det var virkelig klar tale, men jeg er så enig med deg. du får det du betaler for.

Kjøp heller et chassi og mod det selv. tror du kan spare mange bekjymringer i fremtiden med det.

Det er du som skal kjøpe, men for min del hadde jeg satset på noe "litt" dyrere om jeg ikke hadde mekket et selv.

Lykke til i chassi kjøpet.

Mvh

KFB

Lenke til kommentar
Har colorcase NEON light Network system her. Det har samme innmaten som Air black(80mm bak, though). Long story short: Du får hva du betaler for. Temp. måler som måler opptil 30 grader feil, skarpe kanter, en utrolig upraktisk front(6 skruer som du må ta av begge sidepanelene for å komme til), Hele kabinettet virker generellt skeivt(hk skruene måtte skrues i litt på skrå). Men positivt er det da at du kan ha 7 hd'er i det.

Kabinnetene Air Black/Silver er ikke produsert av ColorCase, men derimot et koreansk firmas som heter 3R System. Det kabinettet du kjøpte er produsert av svenske ColorCase, som ikke har noen tilknytning til 3R. hvorfor de er plassert under samme produsent hos microplex er et mysterium...

Lenke til kommentar

Kabinnetene Air Black/Silver er ikke produsert av ColorCase, men derimot et koreansk firmas som heter 3R System. Det kabinettet du kjøpte er produsert av svenske ColorCase, som ikke har noen tilknytning til 3R. hvorfor de er plassert under samme produsent hos microplex er et mysterium...

Da lurer eg fælt på hvorfor innmaten er identisk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...
Ok og viftene og viftestyringen?? Er det bra stillegående vifter?

Blir det lett resonans i kabinettet?

Viftene har jeg egentlig aldri hørt. Han har en 120mm vift som bråker som f* som da overdøver alt annent :p

Det eneste negative med vifte styringa er at den gir fra seg den samme pipelyden som vekkeklokka mi :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...