Mato Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 [iC,31/07/2004 : 01:42]...men han karen som prater først må ha verdens mest irriterende stemme!... Mener du han som var blek og som hadde rødt/oransje hår? Hehe, jepp mener han Han er nok sikkert et geni men jeg skal vedde for at han ble mobbet på skolen om han pratet sånn... men burde ikke klage, har brukt maaaange timer på spillene hans (og resten av iD da) opp gjennom årene, fra Wolfenstein 3D, via quake 1, 2 og 3, Doom 1 og 2 og nå snart doom 3! spilte du quake for doom serien ? er det mye om doom 1&2 i den filmen .. sån historie og greier ?? laset ned uansett .. blir ikke så mye filmer nå om dagene uanset Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Spilte faktisk Quake før Doom ja:) Likte Quake spillene bedre. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hehe, jepp mener han Han er nok sikkert et geni men jeg skal vedde for at han ble mobbet på skolen om han pratet sånn... Synes du det var ille? Da skal du være glad du ikke hørte ham før. Da var det en "aym" og tilhørende halvgulping i omtrent hver eneste setting, og noen nasale utblåsninger. Han har tydeligvis gått til talepedagog siden sist Lenke til kommentar
ilex Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 [iC' date=30/07/2004 : 22:49] Da må du installere DivX! Du trenger ikke å se filmen i DivX, men bare installer det og se filmen igjennom Media Player... DivX er et codec mann, tror du forvirrer den sammen med DivX Player. To forskjellige ting som blir bundlet sammen. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Hehe, jepp mener han Han er nok sikkert et geni men jeg skal vedde for at han ble mobbet på skolen om han pratet sånn... Synes du det var ille? Da skal du være glad du ikke hørte ham før. Da var det en "aym" og tilhørende halvgulping i omtrent hver eneste setting, og noen nasale utblåsninger. Han har tydeligvis gått til talepedagog siden sist Grøss, han har vært værre? Var bare litt artig for han hørtes så stereotypisk nerd ut... //Fjernet av meg, snakk om Doom 3 før utgivelse ble visst ikke sett pent på.... // Endret 2. august 2004 av benjamin84 Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 John Carmack er jo genial! Han har brakt meg flere år med spilling som har ødelagt ryggen min allerede.. *praise John* Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hehe, jepp mener han Han er nok sikkert et geni men jeg skal vedde for at han ble mobbet på skolen om han pratet sånn... Synes du det var ille? Da skal du være glad du ikke hørte ham før. Da var det en "aym" og tilhørende halvgulping i omtrent hver eneste setting, og noen nasale utblåsninger. Han har tydeligvis gått til talepedagog siden sist hahaha, stemmer det, etter hva jeg har hørt så er det en form for stamming.... Stakkars mann, men et stort geni det er han iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå