oyvindel Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hei, Eg får ikke startet pc`en min når eg har i et AGP kort. Har pøvd opp til flere. Men, når eg tar inn et PCI skjermkort starter den fint. Det som skjer når eg har et AGP skjermkort i er at pc`en startet, men viser ikke noe bilde. Etter ca 10 sekunder slutter alle vifter å kjøre, slik at det virker som pc`en slår seg av. Kan det være en bios innstilling, eller kanskje defekt PSU? muligens kanskje AGP porten på selve hk`et er ødelagt.... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Virker som om AGP-porten er herpa, har du et annet HK, så prøv med det, eller så vil jeg anbefale å kjøpe nytt HK (HovedKort) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Du kan sjekke i bios om AGP-porten har første prioritert, hvis det stemmer så start opp W2K/XP med F8 og velg start i VGA-modus.... Sjekk ut at skjermkortet står i AGP-porten godt (trykk ned og pass på at klipsene til rambrikkene ikke stopper kortet ) Endret 23. juli 2004 av jarmo Lenke til kommentar
oyvindel Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 takker for svar AGP står som første valget, så den skal være i orden. Skjermkortet funker på andre pc`er, så det skal ikke være noe problem. Skal prøve å få lånt meg en annen strømforsyning i morgen og sjekke, men eg tviler på det kan være problemet...har en 340w i atm, men den kan jo være defekt. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 takker for svar AGP står som første valget, så den skal være i orden. Skjermkortet funker på andre pc`er, så det skal ikke være noe problem. Skal prøve å få lånt meg en annen strømforsyning i morgen og sjekke, men eg tviler på det kan være problemet...har en 340w i atm, men den kan jo være defekt. Som jeg sa, prøv med et annet HK^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå