Windoge Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 http://fredag.dagbladet.no/fredag/2004/07/...9135#1090589135 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Litt Doom3 freak Thomas Good for you Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Egentlig ikke, jeg bare deler news. Lista mi ser ganske sånn ut: (Nr 1 er mest wanted) 1. Brothers in Arms 2. Stalker 3. Half-Life 2 4. Swat 4 5. Doom III Det er de spillene jeg ser mest frem til, er litt mer av en realistisk fan jeg. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Ikke overraskende klarte dusteavisa (som vanlig blandt dustemedia i Norge) å stave Todd Hollenshead sitt navn feil, Hollengren? W-T-F ??? Om noen enda ikke har sett den, kan jeg tipse om en tur til [url="http://www.doom3.com"]Doom3.com[/url] men husk å ha høyttalerne på og gjerne litt volum, men [i]ikke[/i] ha barn i nærheten! Gleder meg forøverig sinnsykt til dette spillet og har allerede forhåndsbestilt. Håper inderlig det blir bra og at det faktisk blir litt mer "skummelt" enn en og annen zombie som spretter frem og sier "BØH!"... OffTopic -> Men nå først må da for svingende Komplett bli ferdig med retur saken min med mitt Radeon9800pro kort, har ventet i 2 uker!! <- OffTopic Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Og jeg har ventet 4 uker på å anskaffe meg et 6800 GT jeg sliter med å motta Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Bestilte 6800 GT fra komplett 2 dager siden og jeg sitter med det ferdig installert Gikk utrolig kjapt... men er vel få på lager nå . Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Litt Doom3 freak Thomas Good for you Hehe.. ser du nedover dette forumet så er det ikke få poster thomas har starta.. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Joda de er kjappe til å levere, bevares, iallefall inntil Posten overtar styringa ... Men er det vanlig at det kan ta 2 uker før en får et eneste svar på retur, dere som har gjort dette før? Greit, det er sommerferie så jeg skal være forsiktig med å klage her, men ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå