Windoge Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Noen som har testet dette? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 er coop campain komet? Ja. Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Kom denne modden med 1.2 patchen eller må man laste ned den også? Edit: orker ikke lage ny topic om dette men lurte på om jeg må installere v1.1 før jeg installerer 1.2? Endret 8. august 2004 av Freestyler^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Kom denne modden med 1.2 patchen eller må man laste ned den også? Edit: orker ikke lage ny topic om dette men lurte på om jeg må installere v1.1 før jeg installerer 1.2? Den kom ikke med patchen nei. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 no veit ikkje eg kva mod du tenker på, men vist det er den eg linka til i mitt siste innlegg i coop tråden, så skal den virke med 1,2 (den vart vist laga til 1.2) http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=230878&st=80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå