ADT Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) heisann, er jo flust med slike tråder, men jeg ber ikke om noen lange svar... Jeg har dette oppsettet: Abit NF v2.0 AMD Athlon XP-M 2400+ (35W ) PC Radeon 9800pro @ XT +noen harddisker og optiske stasjoner (uvesentlig) Jeg har ganske god luftgjennomstrømning, og trenger derfor ikke å kjøle det øvrige utsyret. Ettersom jeg er er i beste fjortis-alder, har jeg verken god tilgang på utstyr eller mekaniske kunnskaper. Jeg ønsker helst et ferdig sett som kjøler GPU og CPU, NB er det ikke så viktig med... Er det noen som har noen anbefalinger på kjølesett som koster under 2500? (m/frakt) eller må jeg punge ut med mer for å få et brukanes sett? har tenkt litt på dette her, er jo råstilig da, og jeg drar jo ikke mye på LAN parties, så det trenger ikke være inni maskinen. Endret 23. juli 2004 av ADT Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 joda, er jo stilig det settet der, men du bør huske å kjøpe en GPU kjøleblokk i samme slengen... kommer opp som ekstrautstyr når man trykker på linken du la ut Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Vet ikke om det der er et av de beste settene da men. Ta en titt på Waterchill antarctica Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 etter hva jeg har hørt, så får du ikke spess bra temp med det settet der, vil nok kjøpt waterchill vet ikke prisen, men tror du får cpu, gpu og nb blokk med 2500kr Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 hva med dette? kan GPU blokken kjøres på et R9800pro? Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Regner med at du overklokker ganske hardt siden du har den cpu'en? Ikke gjør tabben og kjøp en 120mm radiator, du trenger en 2x120mm radiator. Sett sammen noe selv, eller se på alle de andre postene for å få et ferdig sammensatt sett, det koster ikke no mer, er ikke vanskeligere og kjøler bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå