akarno Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 før jeg skriver dette; godt mulig jeg tar heeelt feil, så rett meg om det er feil Jeg har spillt PC versjonen av Spider-Man 2, men ikke konsollversjonen (om det i det hele tatt er en forskjell)... Jeg var på Spaceworld her om dagen og så noen spille Spider-Man 2 på PST (tror jeg det var) der, syntes det så mye heftigere ut enn det gjør på PC, for eksempel: var mye fetere fighte-comboer enn det jeg har opplevd på PC, er dette noe man unlocker senere eller noe sånnt eller er det virkelig forskjell på spillene? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 les anmeldelsen her på gamer, der står det sikkert om eventuelle forskjeller. http://gamer.no/art.php?artikkelid=8859 det einaste eg veit er at pc versjonen er mykje dårlegare ein konsoll utgaven Lenke til kommentar
Loudmouf Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Pcversjonen er en barneversjon der du må jobbe deg til forskjellige deler av byen, imens konsollversjonen er en "voksenversjon" der du har tilgang til hele byen fra start. Endret 23. juli 2004 av Loudmouf Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) IGN ga PC versjonen 4.5, og konsollversjonen 9.5 Så det sier litt. Og dette har vell i bunn og grunn "litt" med at det var to forskjellige utviklere av spillene :!: Endret 24. juli 2004 av .skaarj Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 IGN ga PC versjonen 4.5, og konsollversjonen 9.5Så det sier litt. Og dette har vell i bunn og grunn "litt" med at det var to forskjellige utviklere av spillene :!: Oi,det er såpass ja.Trur kanskje jeg kommer til å kjøpe meg spillet til PS2,når jeg får penger til en nye,slutten av august Lenke til kommentar
akarno Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Da må jeg få tak i X-box versjonen , ble lei av det etter å ha spillt det på pc'en i 10 min Begynnte å lure på hva som feilet folk som sa at spider man 2 var spillet var heftig, før jeg spurte her! Takk for svar Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Kommer det til GC? PC versjonen er ikke noe bra! Er det sikte på konsoll versjonen, som det er på PC? Endret 25. juli 2004 av Asmodeus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå