Rifleman Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Vel, jeg har prøvd å si det før, men fikk ikke posta på forumet :S. Men nå tror jeg det går Uannsett så er det ett spill som det er uendlig med mods og addons til. Jeg snakker selvfølgelig om Operation Flashpoint. Se på denne siden her finner du nyheter om mods addons og alt du kunne ønske deg til operation flashpoint. Jeg er selv med i en mod som heter Allies in arms og det er et fantastisk community Så har du opflashpoint så last ned alle oppdateringene og last ned mods og addons og opplev et helt nytt spill Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Off-topic, men en liten hjelpende hånd fra meg til deg. Fjern bildet i signaturen din, det er ikke lov å ha på dette forumet Før en moderator ser det og gir deg advarsel. Endret 23. juli 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 En helt ny bruker får ikke advarsel for sånne små overtredelser. Har fjernet bildet for brukeren, men legges det inn igjen, fører det til advarsel. Lenke til kommentar
Rifleman Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) å... Da lager jeg bare en signatur som kan brukes da Endret 23. juli 2004 av Rifleman Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Trodde jeg ba deg lese retningslinjene for mer info om hvordan man lager en godkjent signatur. Maks fire linjer står det der. Og det hadde vært greit med en signatur der det faktisk står noe nyttig, ikke bare masse prikker. Det blir bare dumt. Fjerner denne også jeg, og følger du ikke reglene neste gang, blir det advarselsøkning. Nå går vi on-topic. Sorry for off-topic, men greit å ta dette i forumet så andre også blir klar over reglene. Alt for mange har unngått å lese retningslinjene. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hm...har ikke spillt det spillet på to og en halv evighet. Husker at den funket på min gamle 500mhz,128mb ram pc, men av en eller annen grunn så er graffikken helt føkka big time på min nå main som er langt over alle systemkrav den kommer med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå