Gå til innhold

Mod spill over all mod spill!

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har prøvd å si det før, men fikk ikke posta på forumet :S.

Men nå tror jeg det går :w00t:

Uannsett så er det ett spill som det er uendlig med mods og addons til.

Jeg snakker selvfølgelig om Operation Flashpoint.

Se på denne siden her finner du nyheter om mods addons og alt du kunne ønske deg til operation flashpoint. Jeg er selv med i en mod som heter Allies in arms og det er et fantastisk community :D Så har du opflashpoint så last ned alle oppdateringene og last ned mods og addons og opplev et helt nytt spill ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde jeg ba deg lese retningslinjene for mer info om hvordan man lager en godkjent signatur. Maks fire linjer står det der. Og det hadde vært greit med en signatur der det faktisk står noe nyttig, ikke bare masse prikker. Det blir bare dumt. Fjerner denne også jeg, og følger du ikke reglene neste gang, blir det advarselsøkning.

Nå går vi on-topic. Sorry for off-topic, men greit å ta dette i forumet så andre også blir klar over reglene. Alt for mange har unngått å lese retningslinjene.

Lenke til kommentar

Hm...har ikke spillt det spillet på to og en halv evighet. Husker at den funket på min gamle 500mhz,128mb ram pc, men av en eller annen grunn så er graffikken helt føkka big time på min nå main som er langt over alle systemkrav den kommer med...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...