venomzorg Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 jeg har akuratt send inn et hk til rep. jeg får nokk nytt på garanti for det virket ikke med en gang jeg fikk det!! Hvor lang tid brukte komplett på og sende !DEG! nytt hk, når du sendte inn? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Sendte inn en demobrukt ruter, fikk tilsendt tilsvarende litt sent siden det var mitt i påsken. Denne ruteren hadde også problemer (merke:Billion... styr unna!!!), sendte de en mail og forklarte om problemet og fikk til svar at det tar rundt om 5 virkedager før de har behandlet denne garantisaken. Ganske rett 5 dager etter sendte de meg en ny ruter av merket SMC som er både dyrere og bedre. De fikk en klar sekser fra min side når det gjelder kundebehanling og scorer høyt på listen av mine favorittbutikker. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 wow, det tok ikke mange dagene altså? kameraten min sendte inn en harddisk, det tok over 1 mnd! plz flere folk skriv inn! hvor lang tid tok det med dere?? samme åssen produkt det er! fortell! Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg sendte min RAM brikke i retur pga av at den ikke passet... Jeg har fortsatt ikke fått tilbake PENGA!!! **** TA DEM!! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Man må ringe og maile litt...da går ting ganske mye raskere. Men pass på å få tak i navna på de du prater med slik at du kan si at "NN lovte deg ditt og datt hvorfor har ingen ting skjedd??" Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 har også et hovedkort som er ødelagt som er garanti på. Har faktisk ikke giddet å stresse med å kontakte dem ennå, fordi jeg har gått ut i fra at dette kommer til å ta måneder før blir fikset opp i. (har sikkert hørt for mange skrekk-eksempler). Men hvis det tar 5 dager blir det aktuelt igjen... Men hovedkortet mitt er ganske gammelt, (til amd k7 800 prossessor) og da er det vel kanskje litt vanskeligere for dem å få tak i nytt - da tar vel det litt lengre tid... tenker jeg rett? Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 jgrondal: Ingenting galt om newbier, vi har alle vært det en gang, men det er kun newbier og idioter som bestiller feil ram TYPE.... (siden den ikke passet) Hvilket passer deg best ? Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 sendte inn min Western Digital 80GB harddisk i retur til komplett....tok litt over to uker før jeg fikk den igjen Lenke til kommentar
sten Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 kjøpte "feil" hk abit kr7a 133 etter jeg motok det returnerte jeg det umiddelbart. m. vanlig returskjema m. bank konto nr mitt. tok ca 10-12 dager så var pengene der ! kun hatt gode erfaringer m. komplett web. handlet for ca 55000-60000 kr der de siste 2 år. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 I forrige uke slutta smc-ruter'n min å virke. Etter litt prøving og feiling sammen med SMC support fant vi fram til at den nok var dau. På fredag tok jeg kontakt med komplett.no ang retur og jeg skulle sende den inn. Dette ble gjort før posthenting på fredag. Idag(torsdag) fikk jeg mail fra komplett.no at ny ruter var i posten. Det tok altså under en uke hvorav sikkert en del tid gikk med til helga. Dette viser at komplett.no har gode ordninger på retur, vel å merke for de som har gjort hjemmeleksa si skikkelig og testa, prøvd og lagt ved en detaljert beskrivelse av problem, symptomer og hva som er forsøkt. Retur-gutta får da en MYE enklere jobb å sjekke tinga man sender inn. Dette mistenkter jeg at flesteparten av skrikehalsene her som klager på komplett.no IKKE har gjort. Det virker som om folk bare sender inn med en gang uten skikkelig feilsøking. Retur-folka må da sjekke for alle mulige feil og følgelig tar det TID. MASSE TID ! Så tar returen DIN lang tid, kan det være at det er DU som er problemet... bruk heller tid på feilsøking enn å syte/klage/bråke på returtidene, så går det nok fortere for alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå