Gå til innhold

kompackt kamera kaos

Anbefalte innlegg

Driver og prøve å finne meg et kompakt (lite) digitalkamera å kjøpe, desverre så er tilbudet av kamerar heller for stort. Det er det som er kilden til problemet.

Har følgende krav til kamera:

*billigs mulig (med tilbehør , hjelper ikke at sony w1 eks er billig da du må ut med doblet så mye for ms minne kort kontra sd)(vet også at en ikke får ting gratis da , men anny way:)

*fine bilder(de trenger ikke være av "best kvalitet" men gode)

*lite fysisk kamera

*raskt til å ta bilder

*helst over 3 Mpixler

Trodde først at probleme var løst da jeg så Fujifilm A340 det er jo billig forholdsvis lite, men har sett bilder fra det på nett og de ser ikke bra ut(synest i hverfall ikke jeg da)

Så har man eksempelvis Casio exilim-Z40 som i følge andre har bilder som har dårlig kvalitet.

Det er da problemet begynner, er jo en hel hurv av kameraer å velge mellom og har ikke lyst å svi av 4k + eksempelvis og bli missfornøyd i ettertid.

har brukt olympus µ300 Digital og det er jo greit, men fins det noe bedre?

Har heller ikke så lyst på sony w1 for synest memory stick dems er crap (helt subjektivt selvfølgelig)

Hadde vert fint om noen kunne komme med noen konstruktive inspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, burde vel presisere litt mer, har sett at det er en del som blester mye og gir sony-w1 god kritikk, men er det noen kameraer som blir forbigodt selv om de er 98% så gode alternativer.

Man må jo også huske bruken til kameraet, nemlig å kunne tas med "over alt" og knipse/dokumentere øyeblikk hendelser. og å gjøre dette på en grei måte.

skulle jeg gjøre foto tekniske ting ville jeg nemlig aldrig vurdere et "billig" kamera som det jeg er på jakt etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...