P1ndy Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg klarte nettopp å løse den, for første gang! Men måtte bruke internett da... dessverre Lenke til kommentar
FAVX Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hallo,jeg har også kube dilla, bruker fridrich F2L og en 2-look OLL og en 2-look PLL, min pers er 41,75, men jeg tror jeg kunne klart raskere (tar ikke tiden så ofte), avg: ca 45 sek, det hadde vært kult med en norsk kube side Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Dæven, der løste jeg min første rubiks! Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Gratulerer! Litt bump kanskje, men originale rubik's kuber selges hos brettspill.no. Lenke til kommentar
ThePascal Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hei! Jeg er selv en opptatt av kuber har misnt 20! Løser dem på 30-40sek. Men jeg kjøper dem fra Cube4you.com(billig frakt!) fra Shaghai. Ordentlig side;) Anbefalt modell er DIY eller speedcube... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå